Speakers in een mbk booster?

DryUrTears

Well-Known Member
Hey,
Ik zou heel graag speakers in men booster steken en die moet ik kunnen aansluiten op mijn gsm (sony ericson w580i).
Het moet aangesloten worden via dit kabeltje:
sony-ericsson-w660i-headphones-2.jpg

Nu heb ik boxen die je kan aansluiten op een pc is het mogelijk om deze te gebruiken om in mijn booster te steken?
Zonder de omhulsing natuurlijk?
2_speakers_md85740.jpg

Of is er een betere luidere oplossing :D (luid is goed)
Maar het moet wel goedkoop blijven.
en het moet natuurlijk passen in het bakje onder het zadel


mvg
Bjarmi
 
Advertisement - register to remove this

Het mogen ook andere boxen zijn maar het liefst niet te duur en niet te groot maar wel luid.
Het hele slotbakje van men booster is beschikbaar.
mvg
Bjarmi
 
Heb je al de search gebruikt, en beter nog, heb je al in dit sub forum gekeken?

Als je een paar topics onder die van jou kijkt, staat daar alle info al die je nodig hebt.
 
Wat versta jij onder je slot bakje?
Gewoon je buddy/helmbak?

De kleinste speaker waar een redelijk geluid uit komt zijn 10 cm in diameter.

Dus je hebt minimaal 20 cm in lengte of in breedte nodig, met minimaal 10 cm in lengte of in breedte.

En dit zijn MINIMUM maten.

Ook moet je rekening houden met je inbouwdiepte, en de ruimte die je speaker nodig heeft om te bewegen.
 
Wat versta jij onder je slot bakje?
Gewoon je buddy/helmbak?

De kleinste speaker waar een redelijk geluid uit komt zijn 10 cm in diameter.

Dus je hebt minimaal 20 cm in lengte of in breedte nodig, met minimaal 10 cm in lengte of in breedte.

En dit zijn MINIMUM maten.

Ook moet je rekening houden met je inbouwdiepte, en de ruimte die je speaker nodig heeft om te bewegen.

ik zal zo effe een foto plaatsen van het slotbakje ;)
 
Zoals je ziet is dit dus helemaal niet groot!
[IR]http://img143.imageshack.us/img143/5253/dsc00807q.jpg[/IR]
Afmetingen zijn: 20x16x6 (cm)
mvg
 
Last edited:
De foto van de boxen
boxenbrommer.jpg

3cm diameter Er hangen 3 kabeltjes aan 1 voor het stopcontact 1 om de boxen te verbinden en 1 om je mp3 of gsm aan te sluiten
Er komt ook nog een filmpje!
en hoe verklein ik die foto's?
 
Fotos kun je verkleinen door in plaats van [ir] te gebruiken.

Verder zijn dit simpele pc boksjes, en zul je hier dus nooit echt een mooi geluid uit krijgen.

Het is allemaal wel te doen, als ik zo de afmetingen lees.

Dus het is maar net wat je wilt.
 
Fotos kun je verkleinen door in plaats van [ir] te gebruiken.

Verder zijn dit simpele pc boksjes, en zul je hier dus nooit echt een mooi geluid uit krijgen.

Het is allemaal wel te doen, als ik zo de afmetingen lees.

Dus het is maar net wat je wilt.[/quote]

de vraag is dan nog hoe sluit ik ze aan :S van er zit zo'n stekker aan om in het stopcontact te steken maar op een manier moet ik dat aan de batterij krijgen.
en is het dan nog mogelijk om nog eens 2 van die kleine boxjes aan te sluiten is het mogelijk om de volumeregeling veilig zichtbaar te laten zijn?
mvg
Bjarmi

Het filmpje komt eraan het is nog aan het uploaden
 
Ik heb de batterij gevonden! en ik heb men boxjes erop aangesloten en het werkt!
Het enige wat ik nu nog moet doen is de kabels solderen aan een metalen plaatje om tussen die schroef van men batterij te steken de kabels te leggen (wat ook niet simpel zal zijn) en een gat in men slotbakje steken om de kabels er door te trekken.
Dan moet ik nog een bakje maken om de boxen in te steken (waarschijnlijk uit mdf kheb wel nog geen idee hoe ik het zal doen)
En ik moet ook zorgen dat de kabels niet nat kunnen worden :O en nog de andere 2 boxjes erop aansluiten.
Maar hoe ik dit allemaal zal doen dat weet ik nog niet
 
Ik heb de batterij gevonden! en ik heb men boxjes erop aangesloten en het werkt!
Het enige wat ik nu nog moet doen is de kabels solderen aan een metalen plaatje om tussen die schroef van men batterij te steken de kabels te leggen (wat ook niet simpel zal zijn) en een gat in men slotbakje steken om de kabels er door te trekken.
Dan moet ik nog een bakje maken om de boxen in te steken (waarschijnlijk uit mdf kheb wel nog geen idee hoe ik het zal doen)
En ik moet ook zorgen dat de kabels niet nat kunnen worden :O en nog de andere 2 boxjes erop aansluiten.
Maar hoe ik dit allemaal zal doen dat weet ik nog niet
Hoe heb je je stekker aan de batterij gekregen?
 
Hoe heb je je stekker aan de batterij gekregen?

wel ik heb de kabel door gesneden en daar hangden dus 2 kabels en toen moest ik de isolatie ervan doen (een stukje) en dan testen wat de + en wat de - was ik had dat stukje koper in een cirkel gedaan en rond die schroeven van de batterij gedaan en voila daar heb je het ;).
Toen heb ik ook nog plakband aan de 2 kabeltjes gedaan en er + of - op geschreven om het te onthouden ;).
mvg
 
wel ik heb de kabel door gesneden en daar hangden dus 2 kabels en toen moest ik de isolatie ervan doen (een stukje) en dan testen wat de + en wat de - was ik had dat stukje koper in een cirkel gedaan en rond die schroeven van de batterij gedaan en voila daar heb je het ;).
Toen heb ik ook nog plakband aan de 2 kabeltjes gedaan en er + of - op geschreven om het te onthouden ;).
mvg
Ik heb dit zonet ook geprobeerd, maar het lukt niet?
Dit zijn de boxen die ik erin wil zetten;
[ir]http://seedars.com/shop/images/15418.jpg[/ir]

Ja hij past perfect in de koffer. (Daarnet uitgeprobeerd)
 
Zoals je ziet op de foto heb ik mijn boxen uit elkaar gehaald ;).
Het is niet zomaar een keer boxen in een bak steken en de kabel aan de batterij steken hé ;)
Maak anders even een topic met erin alle info hoe je het wilt doen wat je erin wilt en wat je nog wilt weten ;).
mvg
 
Back
Top