Spa Franco Daddy's Race

Misschien een stomme vraag maar mogen de vriendinnen ook rijden als je ouders bijv. niet kunnen of niet willen?

dit is iets waar nu binnen de crew over gesproken wordt :)
als hier duidelijkheid over is komt dit via de mail bij de rijders en in dit topic !
 
Als ik de crew mag adviseren.... gewoon doen! Misschien is er een vriend/collega/kennis die er graag eens kennis mee wil maken, zonder de enorme kosten van het opbouwen van een eigen machine.

Het rijden van zo'n "intro-race" kan dan net dat stapje zijn, waardoor je bijvoorbeeld volgend seizoen 5 extra rijders = 250 euro omzet hebt :)
 
klopt Sander daarom vraag ik het even :)

maar daar moeten bepaalde mensen het wel even mee eens zijn..
dus daar moeten we contact mee hebben vandaag of morgen..




ps. Sander nu de PM wel gehad?
 
Last edited:
Sjah....Of je wacht nog 3 dagen, en dan komt er helemaal niemand rijden omdat er weer te laat gecommuniceerd is.... :X.

Ik wil niet vervelend doen, maar in het rijdersvertegenwoordigerstopic staan al reacties van 2 actieve, trouwe (nu niet echt meer dus), & gemotiveerde rijders (met kennis) van wie het "allemaal niet meer hoeft".

Hoever moet het schip nog zinken voordat er iemand (mag) gaat/n "hozen" ?









Jullie zullen me wel vervelend, hard, bijdehand & recht voor z'n raap vinden, maar ik ben na de "Herman-gate" de enige die commentaar durft te posten. De rest zit achter zijn computer te wachten waar hij rijd volgend jaar... SBO of SOBW, het scheelt immers maar 1 letter...
 
gelijk heb je sander mijn baas heeft altijd een strak schema en die weet niet of die komt omdat ik em nog niet heb kunnen inschrijven voor de rest zien we het wel maar moet wel snel gereageert worden want dit is kut.
 
We hebben het even overlegd en het is gewoon leuk idd als andere mensen die normaal langs de kant staan ook eens kunnen rijden, dus het hoeven niet per se papa's of mama's te zijn, het mogen ook andere mensen zijn. Wat we wel graag willen is dat het geen mensen zijn die al heel goed kunnen rijden en zo de minder ervaren mensen in de weg rijden. Het moeten dus eigenlijk allemaal beginnende rijders zijn die het leuk vinden om eens te proberen!

Wil je iemand inschrijven? mail naar info@stichtingsbo.nl
 
Als het goed is heeft sjeng me ingeschreven
Ben zelf heel erg benieuwd of het iets gaat worden.
Kan namelijk nog niet eens fatsoendelijk op een scooter rijden. Dus ben benieuwd.
Vallen zal ik zeker! hahaha
 
daddys race was cool! :W

Mandy heeft uiteindelijk ook een keer mee gereden! op die van Tim..
met een pak van EPC, laarzen van de familie Visser en helm van de Karsemeijer..
maargoed ze heeft een keer gereden!


ik heb zelf op die van Sarik gereden wat me erg goed beVIEL :D
ging aardig lekker rond dacht ik zo.. totdat ik op bips gleed omdat ik gewoon te hard ging :+


Volgend jaar komt dit zeker terug alleen dan onder een andere naam! en net wat andere bedoelingen
 
daddys race was cool! :W

Mandy heeft uiteindelijk ook een keer mee gereden! op die van Tim..
met een pak van EPC, laarzen van de familie Visser en helm van de Karsemeijer..
maargoed ze heeft een keer gereden!


ik heb zelf op die van Sarik gereden wat me erg goed beVIEL :D
ging aardig lekker rond dacht ik zo.. totdat ik op bips gleed omdat ik gewoon te hard ging :+


Volgend jaar komt dit zeker terug alleen dan onder een andere naam! en net wat andere bedoelingen

Bespeur ik daar een Vinnie's Race? :winner:
 
ik vond het heel erg leuk om te zien, vooral die pitpike die de eerste keer gewoon even over de kop vliegt haha, lullig voor hem maar wel mooi voor het spectacel
 
Ik heb erg genoten van de Daddy's race.. En bij deze wil ik even iedereen bedanken van wie ik de spullen mocht gebruiken :D
ook wil ik even zeggen SORRY dat ik gevallen ben;) toch vond ik het echt super leuke ervaring en misschien volgend jaar weer:p
 
Ik heb erg genoten van de Daddy's race.. En bij deze wil ik even iedereen bedanken van wie ik de spullen mocht gebruiken :D
ook wil ik even zeggen SORRY dat ik gevallen ben;) toch vond ik het echt super leuke ervaring en misschien volgend jaar weer:p

Noem je dat vallen? Je stapte gewoon minder galant af :p
Ik heb geen krassen van je kunnen vinden op mijn scooter iig 8P
 
idd tim ik zag ook niet meteen een krasje zitten,
Bij sarik wel maar dat kan gebeuren :p

Als alle vrouwen nou eens zo goed met onze spullen omgingen, dan krijg je ze nog zonder schade terug ;)
 
Back
Top