Spa Franco Daddy's Race

MSSH

Hoooooi
Zoals iedereen die op Berghem al weet wil SBO op Spa een Daddy's Race organiseren mits er genoeg Animo is.

Even in het kort wat is een Daddy's Race: Een race die door de papa's van ons coureurs word verreden. Moeders zijn ook welkom overigens. De kwalificatie/training werkt andersom als die van ons we zetten de snelle mannen dan wel vrouwen achteraan ipv vooraan om het toch een beetje leuk te houden.

Hans van Wijk wil voor iedere ouder die mee rijdt een klein presentje sponsoren en voor de nummers 1,2 en 3 is er uiteraard een mooie beker. Het is wel zaak dat er van te voren bekend is hoeveel ouders er aanwezig zullen zijn. Dan kan hier in de aanschaf van de presentje mee rekening gehouden worden.

De tijden van de training en race:
DADDYS RACE 12u35 - 12u55 training
DADDYS RACE 17u25 - 17u55 race

Meld je nu alvast aan in dit topic dan is er misschien al heel snel een beeld over de haalbaarheid van het plan. Er gaat ook nog een mailing over de Daddy's race volgen vermoed ik (weet ik dus niet zeker). Als daarin opgeroepen word om je via de mail aan te melden doe dat dan ook buiten je vermelding hier! Mail is altijd een beter medium als dit forum voor inschrijvingen en kennisgevingen!

Kosten: 40 euro.

Inschrijvingen tot nu toe:
-Pa Karsemeijer
-Daddy Roufs
-Mister van Wijk
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik heb zelf ook meteen een vraag. Hoe strikt zijn we met dat het ouders moeten zijn?
Ik weet namelijk dat er ook een paar ooms/tantes zijn die altijd komen kijken bij mensen. Zou een van beide de plaats van een ouder mogen vervangen?
 
Je bedoelt dat jij op een daginschrijving met je eigen vader/moeder die dag als eerste mee doet op je eigen scooter (waar je het laatst ook al over had)?
 
Je bedoelt dat jij op een daginschrijving met je eigen vader/moeder die dag als eerste mee doet op je eigen scooter (waar je het laatst ook al over had)?

jupjup (me vader op mijn scooter dan)

en als er uberhaupt dag inschrijvingen kunnen dat ik zowieso met stage6 mee rij ipv 70 (ik ben toch niet goed genoeg om voorin me te rijden (ook niet met stage6)
 
jupjup (me vader op mijn scooter dan)

en als er uberhaupt dag inschrijvingen kunnen dat ik zowieso met stage6 mee rij ipv 70 (ik ben toch niet goed genoeg om voorin me te rijden (ook niet met stage6)

Vinnie/andere crew zouden jullie hier uitsluitsel over kunnen geven?
Ikzelf zie er niet echt een probleem in.
 
uhm Robin,

leg eens concreet uit wat je van plan bent.. ik snap er nu nie tzoveel van :D

wat voor scooter heb je en in welke klasse zou je terecht komen..
 
Nou ik wilde graag meedoen aan spa zelf en me pa in de daddyrace

ik heb een zipsp enige wat van stage6 is is me carb.. ik zou graag aan de stage6 cup mee willen doen ...(ik heb de 70 zien rijden en die gaan hard!)
ik weet zeker dat ik de snelste niet bij kan houden..
maar kan ik dan met die klasse mee rijden?


uhm Robin,

leg eens concreet uit wat je van plan bent.. ik snap er nu nie tzoveel van :D

wat voor scooter heb je en in welke klasse zou je terecht komen..
 
Dat is niet eerlijk tegenover de rest van de s6rijders. dan rijd je wel in de opstap klasse rond, maar met 4 of 5 pk meer dan de rest.
 
@ Maarten: buiten mededingen? Gaat niet om punten of overwinning denks, gewoon de ervaring om toch een keer wedstrijddag te rijden geloof ik :)
 
Dat is niet eerlijk tegenover de rest van de s6rijders. dan rijd je wel in de opstap klasse rond, maar met 4 of 5 pk meer dan de rest.
klopt maar zij zullen 200% harder rijden dan ik

@ Maarten: buiten mededingen? Gaat niet om punten of overwinning denks, gewoon de ervaring om toch een keer wedstrijddag te rijden geloof ik :)
precies :) ik zal heus geen gevaar opleveren voor iemand .. ik doe alleen mee om te kijken of ik zowieso mee kan komen

ALS ik uberhaupt mee mag doen
 
Daddy Roufs doet ook mee.
Gaat met de open de baan onveilig maken.....heeft nog nooit scooter gereden :)
Wel ervaring op motor en renfiets, dus we gaan hem morgen eens op een op een standaard scooter laten rijden.
Hoop dat genoeg pa & ma's zich opgeven en we een leuke race gaan zien!

Tot Spa
 
@ Maarten: buiten mededingen? Gaat niet om punten of overwinning denks, gewoon de ervaring om toch een keer wedstrijddag te rijden geloof ik :)

Sorry (a) was niet bedoeld als mededeling, wilde gewoon even mijn mening geven. In de s6cup rijden ook gewoon een aantal beginners rond en er zijn genoeg mensen die niet voor de punten rijden maar voor de lol. Ik vraag me alleen af wat die zullen denken als ze een open70 scooter mee zien rijden. Waarom moet hoeft hij zich niet aan het reglement houden en ik wel?
Dat zou ik denken iig. Maargoed, dit is niet aan mij :) dus ik ben nu stil :p
 
ik vind dat je volkomen gelijk hebt...alleen hoop ik toch dat ze het 1 keer true de fingers zien...daaarintegen weet k niet of die zo meekan met de open70
alleen het materiaal zit eronder

Ik vraag me alleen af wat die zullen denken als ze een open70 scooter mee zien rijden. Waarom moet hoeft hij zich niet aan het reglement houden en ik wel?
Dat zou ik denken iig. Maargoed, dit is niet aan mij :) dus ik ben nu stil :p
 
Back
Top