sp98 vork in sp2000 frame

Aerox-Evo70

No Title
topictitel lijkt me duidelijk, past dit ?
ook met balhoofdlagers enzo ?

en hoe zit het met het blok, past elk type zip blok onder het sp2000 frame ?
 
Advertisement - register to remove this

Met de blokken moet je ook oppassen, ik weet niet meer hoe het zat, maar volgens mij staat je wiel niet in het midden als je een oud type blok onder een 2000 hangt. Dan moet je dus ook een subframe van een oud type zip regelen.
 
Met de blokken moet je ook oppassen, ik weet niet meer hoe het zat, maar volgens mij staat je wiel niet in het midden als je een oud type blok onder een 2000 hangt. Dan moet je dus ook een subframe van een oud type zip regelen.

true, dit heb ik dus gehad:) staat je blok niet gencentreerd @ midden
 
Klopt, maar andersom kon weer wel. Je ziet tegenwoordig op zo'n beetje alle 98 modellen een 2000 blok zitten omdat de 98 blokken niet meer worden gemaakt. Volgens mij rijden die mensen wel allemaal met een 98 subframe..
 
Klopt, maar andersom kon weer wel. Je ziet tegenwoordig op zo'n beetje alle 98 modellen een 2000 blok zitten omdat de 98 blokken niet meer worden gemaakt. Volgens mij rijden die mensen wel allemaal met een 98 subframe..

het wiel van ene 2000 is anders. het gaat om de combinatie,

dus een zip sp 98 wiel op een 2000 moet je ook een 98 subframe hebben,

heb je een 2000 blok op een 98 met 98 wiel moet je ook 98 subframe gebruiken,

maar heb je ene 2000 wiel op een 98 moet je weer 2000 subframe gebruiken.

snap je het nog? :p
 
Wat lullen jullie moeilijk zeg:

SP2000 achterwiel = sp2000 subframe gebruiken
SP98 achterwiel = sp98 subframe gebruiken



Over de voorvorken. De poot van de sp2000 voorvork is wat langer waardoor alleen de swing-arm onder een andere hoek komt te staan. Uiteindelijk bepaald de voorveer nog altijd de hoogte van de voorvork.
 
Back
Top