Sonic LC

bastenj

master stekkie
Omdat de rox weg is moesten we nu wel ons ander speeltje in elkaar zetten. SONIC LC

Klein wendbaar en mina LC wat wil je nog meer:

70evo 5 tuned
yasuni c16
evo membraam
22mm dellorto
powerfiltertje
power one 12 pen as c4 lagers
speedcontrol vario
speedclutch

Nu nog een tweede radiateur erbij zetten voor de extra koeling NAJA geef jullie oordeel maar!!!!

1046125676fotosonickaploos.JPG


1049122053SIMG0324.JPG


1049122188SIMG0325.JPG


1049122254SIMG0326.JPG


1049122417SIMG0329.JPG


1049122537SIMG0330.JPG
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Zeer Netjes.
ben zelf ook bezig met een Sonic, Sonic Ac.
Vleugeltje is inderdaad zeer Bruut.
suc6 verder en check ook effe de mijne.

Gr Gordon
 
Uhm zie je die voorkap dan zie je ook waar het vleugeltje van gemaakt is!!!!!! Als je je voorkap neemt en daar rondom je licht kijkt zie je daar een gleuf zitten frees in die gleuf netjes rondom en je houd je spooiler over!!!!!!

En er word nog hard aan gewerkt cylinder en carter zullen binnenkort wel getuned worden er komt dan ook gelijk een kundo F1 uitlaatje op hangt hier voor 280 eurotjes!!!!!!!!!!!!!

Carter misschien zelf doen (zou dan het 5e cartertje worden dus redelijk wat ervaring) cylinder laten we zkr weten doen deze evo is al wat bijgewerkt (grotere uitlaatpoort) maar we willen iets vettere timing voor bij die kundo F1 pijp (waarschijnlijk)

Ook ff netjes alle malossi stickers erop plakken!!!!!!! Die fluor stickers ja!!!!!!!!

Die komen deze week nog wel!!
 
jha die uitlaat nu is gewoon te lomp op zoon sonic 8P

voor de rest wel leuk hoor

grtz
 
haha.....is dat dat uitgezaagde kapje!!! haha cool had ik helemaal niet gezien!! en die kundo pijp moet je zeker doen heb ik er ook onder hangen is zeker de moeite waard!!

greetz paul
 
Na effe goed kijken viel me iets op.
Je scoot heb je in Malossi kleuren combi gespoten maar je hebt helemaal niks van malossi in je scoot best vaag:D
 
Originally posted by sf
blijft leuk spulletje zo'n sonic, kan daar ook een blok onder van een stealth/sr valerossi?

Ja, Leuk weer een sonic. Als mijne af is gaan hier mensen kwijlen 8P . Nee hoor leuk project
 
Ja, Leuk weer een sonic. Als mijne af is gaan hier mensen kwijlen . Nee hoor leuk project


__________________
Confusius to say but, dont learn woodworking from a man with nine fingers.



______________________________________________

Hmm jij zal wel met IST samen werken heh jong:D dan kan ik me wel voorstellen hoe de joune word :D
 
Originally posted by ProjectSonic
Ja, Leuk weer een sonic. Als mijne af is gaan hier mensen kwijlen . Nee hoor leuk project


Hmm jij zal wel met IST samen werken heh jong:D dan kan ik me wel voorstellen hoe de joune word :D

Nee daar werk ik niet mee samen ;). Maar woon wel in alphen aan den rijn 8)

Nee mij scooter blijft op details geheim hehe wordt vet als het lukt :)
 
Is die kundo pijp net even lang als de c16?

Want dit ziet er niet uit :D meer uitlaat dan scooter..

Maar voor de rest: vet !!
 
Back
Top