Snelle Rs Kawa

Status
Not open for further replies.
Hey , mijn rs is weer even in de verbouwing dus daarom was mijn vraagprijs € 3000 .

Het volgende is er gebeurt :

Voor en achter subframe is wit gecoat
Zijstandaar is wit gecoat
Remklauwen zijn rood gespoten
Cockpit (kapjes zoals luchthapper enz) is wit gespoten
Nieuwe demperbevestiging een stukje mooier als eerst :)
Schokdemper is gespoten veer zelf wit de houder rood

Dus als er nog iemand intresse heeft , het liefst wil ik hem ruilen maar als je liever betaals dan is mijn vraagprijs nog steeds € 3000

Het liefst ruil ik met een zip die al aardig rond de 20 pk zit en die nog bijna niks gelopen heeft.
Maar het mag ook een andere scoot zijn liefst pia en het mag ook zonder kappen want een frame racertje is ook leuk.

Hebben jullie nog vragen of willen jullie meer info add me dan op msn : gabber_uber_alles@hotmail.com

Grtz KAdir +ralf+
 
Bart@Sp said:
d8 dat Ramey voor zn Oxydo rs net aan 3000 kreeg.....

Ja dus... weet iemand ook hoeveel geld en tijd hij erin heeft gestopt misschien iets meer dan mij en aangezien het setupje van hem ook wel redelijk hetzelfde is als die van mij vindt ik 3000 knaken nog geen slechte vraagprijs.

Als jullie je scooter etc verkopen vragen jullie er tog ook in het begin meer voor dan dat jullie het verkopen of niet.Want je kan altijd nog zakken met je prijs he ..

En dan nog wat ik zie sommige knakkers voor een std rsje van 2 jaar oud nog wel € 1800 vragen maar dat moeten zij tog ook weten.

Maar khoop nu dat er wel wat meer ontopic gemauwt wordt :)
 
Coater is helaas vandaag op vakantie gegaan voor 3 weken en mijn spul ligt er nog steeds :S dus hij staat nog niet in elkaar .
 
Ik heb gebeld en het duurt nog ongeveer anderhalve week , dus nog fftjes en hij staat volledig in elkaar.

En ik heb al kappen ook spiegels zoals in mijn 1 ste post vermeld staat :)

groeten
 
ik wil hem wel ruilen met mijn slyder.
is een mooi projectje.
als je interesse hebt hoor ik het wel.
met mina horizontaal eronder en rond de 20 pk vanbinnen.

m.v.g. jacco van haperen
 
Wat kan mij het boeien wat jij er van vindt :L :p :|
Maarja spulletjes komen deze week van de coater terug dus zal ongeveer rond 20 aug klaar zijn :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top