Slotentrekker :|

Status
Not open for further replies.

Bounzz11

Well-Known Member
Wat ik nou toch las! Zou dit echt werken?! Kunne ze zo je scoot meeneme... hoop het nie :|


Aangeboden: Nieuwe slotentrekker zie advertentie (let op LEGAAL in NL)
Prijs: € 150,00
Beschrijving: een sloten trekker het onmisbare gereedschap voor iedereen, het apperaat is zo
multifunctioneel, u kunt er deuken mee uit u auto trekken, voor deuken uit de
scooter uitlaten te trekken 1mm gaatje boren trekker erin zachtjes mee trekken
en deuk is eruit las punt erop en uitlaat zo goed als nieuw, als je je sleutel
kwijt ben in contackt slot en klaar

Mensen die dit produckt voor andere doeleinden willen gebruiken hoeven niet te
reageeren
ga dit produckt niet zien tot universele sleutel

volgens de Nederlandse wet is dit produckt volkomen Legaal !!

http://www.marktplaats.nl/foto.php3...9048&ret=/markt/motoren/ondscooters/49048.htm
 
Advertisement - register to remove this

JP-Tuning said:
is ook een idiote prijs, heb de mijne destijds voor 45€ gekocht, en jah gebruikte hem om schermen mee uit te deuken

Waar heb je die gekocht dan??ik wil ook wel eentje.150 is belazerij vindt ik.Ding is alleen een stuk ijzer met een rubberen shuivende handvat erop.
 
jodix36 said:
hms, een hoop scootersloten, kettingsloten bedoel ik dus, zijn met van die ronde busjes als sleutels, dus daar kunnen ze helemaal niks mee, is wel handig voor uitlaten ja, maar als je't contactslot er ook meekunt breken zou't wel minder zijn
Die maak je open met een pingpong-balletje.

C4rN said:
ach, als ze je scooter willen jatten doen ze het tog wel. Mijne stond met 3 sloten (stuur, schijfrem, kettingslot door uitlaat en achterwiel) vast. 2 meter naast INGANG van de albertheijn die op dat moment gewoon open was. En daarvoor lag ook nog is een stoep van 4 meter....
Klassiek voorbeeld van een busje. Met zn 2-en schuif je hem zo achterin en binnen 10 seconden ben je weg.
Sloten hebben geen nut als ze nergens aan vast zitten. Ik zet rustig mn scooter 10minuten lopen verderop neer als ik hem alleen daar aan bijv. een lantaarnpaal kan vastzetten.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top