Slotentrekker :|

Status
Not open for further replies.

Bounzz11

Well-Known Member
Wat ik nou toch las! Zou dit echt werken?! Kunne ze zo je scoot meeneme... hoop het nie :|


Aangeboden: Nieuwe slotentrekker zie advertentie (let op LEGAAL in NL)
Prijs: € 150,00
Beschrijving: een sloten trekker het onmisbare gereedschap voor iedereen, het apperaat is zo
multifunctioneel, u kunt er deuken mee uit u auto trekken, voor deuken uit de
scooter uitlaten te trekken 1mm gaatje boren trekker erin zachtjes mee trekken
en deuk is eruit las punt erop en uitlaat zo goed als nieuw, als je je sleutel
kwijt ben in contackt slot en klaar

Mensen die dit produckt voor andere doeleinden willen gebruiken hoeven niet te
reageeren
ga dit produckt niet zien tot universele sleutel

volgens de Nederlandse wet is dit produckt volkomen Legaal !!

http://www.marktplaats.nl/foto.php3...9048&ret=/markt/motoren/ondscooters/49048.htm
 
Advertisement - register to remove this

hms, een hoop scootersloten, kettingsloten bedoel ik dus, zijn met van die ronde busjes als sleutels, dus daar kunnen ze helemaal niks mee, is wel handig voor uitlaten ja, maar als je't contactslot er ook meekunt breken zou't wel minder zijn
 
bestaat al langer,
diefen maken er idd gebruik van, hiero pakken ze aan lange schoef daar lassen ze aan een stang, en daarme trekken ze dan de cillinder ed uit sloten.

volgens mij start hij alleen dan niet meer, maar je kan hem dan wel meenemen, maar dit weet ik niet zeker, ben geen dief:p
 
nipo said:
als je het slot er uit trek dan kan je hem met een schroeven draaier aan zetten dus kan je hem kikstarten

ow zow... naja deze tool zorgt er wel voor dat k mijn scoot maar ff wat vaker aan hangslot leg in het dorp.... zet hem altijd op stuurslot als ik gewoon ff een winkel in moet maar dat kan blijkbaar nie meer :(
 
zown sloten trekker bestaat allen heel lang, je kan hem ook zelf makken.
maar het is wel mindere dat die er zijn. gelukig maakt het nog best wel veel lawaai als je het doet
 
Ze kunnen hem altijd wel mee krijgen.. maar als je hem gewoon met een ketting slot vast zet zal hij echt niet zomaar gejat worden.
Tuurlijk kunnen ze hem in een busje tillen maar dat gebeurt echt bijna niet. als ze een scooter willen jatten fixen ze gewoon een trekker en gaan ze opzoek naar een scooter zonder ketting slot en die nemen ze dan mee.
 
Maar met een busje gebeurt dus egt wel, beter zet je hem gewoon op stuurslot en gewoon slot zelfs dan kunnen ze hem meenemen maar je hebt meer kans dat of het opvalt door omstanders of dat ze denken we pakken de volgende...
 
allemaal tips hoe je het beste een scooter kan jatten hier:p maar ik blijf bij mijn theorie beter te goed beveiligd dan een gestolen brommer zeg ik altijd maar(naja eigenlijk nie, alleen maar nu maar daar gaat het nu ff niet om:p)
 
ach, als ze je scooter willen jatten doen ze het tog wel. Mijne stond met 3 sloten (stuur, schijfrem, kettingslot door uitlaat en achterwiel) vast. 2 meter naast INGANG van de albertheijn die op dat moment gewoon open was. En daarvoor lag ook nog is een stoep van 4 meter....
 
me moeder had is een paar deuken in de auto en iemand had ook zo een ding (zelfgemaakt)en had die deuken er uitgetrokken maarja als een dief zo een ding in handen heeft dan is het wat minder. zo een ding kan je makkelijk zelf maken.

maarja ze kunnen aleen contactsloten trekken van je scooter maar geen schijfrem ketting enz..

hoe meer sloten des te moeilijker het voor ze is, en hoe langer het duurt en hoe minder risico je scoot loopt :)
 
Zo eentje wil ik ook.Kan ik lekker jullie scooters jatten:)
Nee grapje,maar lijkt me wel handig om uitlaat uit te deuken of als je je sleutels kwijt bent.Alleen denk ik dat die op de foto niet legaal is aangezien dat dezelfde is dat de politie gebruikt.Dingen kan je zelf ook makkelijk maken als je weet hoe je met een draaibank moet werken.
 
Ik weet niet of het al gezegt is ( hebniet alle replys gelezen :p )

als je je contact eruit trekt zie je een gleuf onderin ( bij de meeste ) . met een schroevendraaier kan je m van stuur slot draaien , je kan het contact aan zetten... en het meest logiche : je kan m electrisch starten.
Dus niet alleen met kickstart ;)
 
ow btw... als je je sleutels kwijt bent van je contact : haal je kappen eraf... haal het " borg " pinnetje eruit ( bij runner iig ) en je contact valt er zo uit.


Bij auto's wel heel handig omdat je daar niet even de kappen vanaf kunt schroeven.

Zo'n sloten stoter/trekker is dus meer voor het jatten vind ik en een beetje een kansloze prijs... hoevaak moet je je uitlaat uitdeuken ( als je m daarvoor zou gebruiken )
Zijn genoeg bedrijven die het vrijwel voor niks voor je doen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top