slecht/niet starten

Deleted28042018

Buiten gebruik
Vorige week is dus mijn originele ontsteking doorgebrand, ik was weer eens zo eigenwijs dat ik dacht dat hij het wel zou houden (8P niet dus) Kreeg opeens het bwaap effect en kwam niet meer vooruit. Weinig toeren en met teveel gas uitvallen. kapot dus

Eergister ben ik mijn cgc er dus maar gaan opzetten en na een paar keer trappen deed hij het perfect. Klein rondje rijden en toen bougie controleren, ben van sproeier 92 naar 96 gegaan. Alles er weer opgezet en toen starte hij dus niet meer. Helemaal geen reactie, boegie er weer uit, was nat. Toen een andere erin en na 3x trappen draaien, reed weer prima maar als ik heb stationair liet draaien viel hij na 20 sec. in een keer uit. Dit gebeurde eerst ookal, maar toen dacht ik dat het aan de te kleine sproeier lag. Dit gebeurd dus de hele tijd, en als ik van bougie wissel wil hij meestal wel starten

Ik heb dus geen idee wat het is maar denk dat het toch iets met mijn ontsteking is. heeft iemand een idee wat het kan zijn, want kom er echt niet uit

-------------------------------------------------------
Mijn setup:
- Mhr replica (tuned) + aangepast carter
- Dell17.5mm
- Malossi vario, delta, v-snaar en membraan
- Bidalot c16
-------------------------------------------------------
 
Advertisement - register to remove this

Je ontsteking zal wel niet gesloopt zijn door je setup , maar door gaarheid..

Zoveel rpm's draai je niet.

Ws. verkeerd afgestelde ontsteking.
 
Cil is stage 4 getuned, dus het zou er best wel eens aan kunnen liggen. Ik dacht misschien dat mijn bougiekabel niet goed meer was, maar bij die cgc ontsteking kan je m er niet vanaf halen. verder nog membraan gechecked, was okay en carb nog eens helemaal gereinigd. Verder aansluitingen gereinigd met contactspray en alle draden doorgemeten.
 
blijft je vlotter niet gewoon hangen:S mja.. 17,5 mm carb op 13000 toertjes (ze zeggen dat op dat toeren tal je onsteking het moeilijk zal krijgen)is ook niet goed natuurlijk.... suc6
 
Originally posted by killin ark
blijft je vlotter niet gewoon hangen:S mja.. 17,5 mm carb op 13000 toertjes (ze zeggen dat op dat toeren tal je onsteking het moeilijk zal krijgen)is ook niet goed natuurlijk.... suc6

Mijn vlotter blijft iedergeval niet hangen, ga nu malossi bombine en cdi kopen. Hoop dat dit gaat werken en dat ik van het probleem af ben. Mijn ontsteking was gewoon doorgebrand, was gewoon weer eens eigenwijs.

edit:// 17.5mm moet het makkelijk aan kunnen
 
Back
Top