Slapgeouwhoertopic #51

Heren,

Is het dit jaar weer mogelijk om een dag inschrijving te pakken in Lisse? Zo ja, hoe kan ik mij inschrijven? Twee jaar geleden heb ik dit ook gedaan en toen kon het via de website (maar deze is offline op dit moment)? Of ben ik te vroeg en komt er een topic betreft Lisse?

Het is nog onder voorbehoud, hangt af van andere automaat rijders (alleen wanneer we een aantal automaten bij elkaar kunnen sprokkelen).

Alvast bedankt,

Gerben Visser
 
Hey Gerben,

De site is idd momenteel uit de lucht, volgensmij voor onderhoud en omdat ze overgaan op een ander type site.
Betreft daginschrijving wordt het waarschijnlijk op de sprint zelf regelen. Je kan het donateursformelier alvast van te voren downloaden en invullen. (Indien deze ook niet uit de lucht is doordat de site off is...)

De kosten zin volgensmij als volgt! Je moet donateur worden voor een daginschrijving, ditbkost 40euro dacht ik. Daarnaast moet je nog dacht ik 20 of 40euro betalen voor de sprint zelf!

Ik ben er ookniet zo meer in thuis maar dit was het zo ongeveer wel!
Groetjes
Stephan
 
Scootersport was ik op Lisse 3e geworden, met daginschrijving en op Twello 2e met daginschrijving.

Maikel heijnes 90 op de lijst staat 2e, maar hij was die dag 4e en diegene die die dag 2e is geworden was geloof ik Rens, een vriend van vasco... zoiets was het(hij had ook daginschrijving gok ik)
 
Back
Top