Slapgeouwhoertopic #51

Enige wat jij moet doen Henk is een reactie onder de 0,1 en de knop voor de boom indrukken en dan hopen dat je op de baan blijft rijden.
 
dat zou zomaar een 5,6x run kunnen zijn. Aanstaande zaterdag ga ik een andere cilinder testen en wat rommelen met kopjes/gas en nu hebben we echte racebenzine erin!

Iets anders: heb vandaag een 4.5 evo drukveer binnen gekregen...wat zijn die dingen stug zeg. Iemand ervaring mee. Ik heb nu maar meteen ze allemaal besteld.
 
ik ben de hele dag bezig geweest heb hier een schema van de uitslagen tot nu toe!

http://www.scooter-power.nl/index.php?pagina=243

Tijden en punten per wedstrijd heb ik ook uitgewerkt om eind van het jaar de schrap regeling toe te kunnen passen.

Rijders die maar 1 keer hebben gereden zijn niet toegevoegd aan de lijst

Als ik de puntentelling bekijk heeft Patrick 99 punten en Henk 105...
Als we even terugkijken dan klopt dit niet helemaal, tenzij dit al met schrapregeling is...maar dan kloppen andere puntentellingen weer niet.
3x 1e met 3x eerste dagtijd = 105
1x 3e met 3e dagtijd = 26
is dat geen 131?

Klopt dit onderstaande???
Robert wagenaar 100
Arris van het riet 89
Diederik klever 87
Bas hartog 87

Is het niet beter om niks neer te zetten als het niet klopt. Misschien komt het lullig over, maar heb je op deze manier hier wat aan? Eerst compleet maken, en dan gaan!

PS zelfs de SBO site ligt plat, echt goed bezig!
Horen we voor de 16e wanneer we gaan sprinten....

nou ik heb genoeg gezeurd (komt omdat de ceramische poulies niet op voorraad zijn)
LOL
 
punten voor de snelste tijden zijn er nog niet bij geteld dit is niet doorgegeven.

Lijsten worden vandaag aangepast.

Thanks heiko voor het doorgeven!

Tevens klopt het dat wagenaar en arris meer punten heb die heb alle wedstreiden gereden
 
Klopt dit onderstaande???
Robert wagenaar 100
Arris van het riet 89
Diederik klever 87
Bas hartog 87

Dit klopt inderdaad wel, aangezien ik en bas allebei een sprint hebben gemist en nog de snelste dagtijden punten krijgen, daarnaast moet er bij arris en Wagenaar nog een sprint af inverband met schrapsregeling, en dan staan ik en bas samen op 1ste plek.
 
Ja zo klopt het idd, en zoals diederik inderdaad zegt wanneer de punten van wagenaar een wedstrijd worden geschrapt zullen wij gedeelte eerste plaats staan!
 
Die 4.5 gebruik ik in de tweecilinder, zijn mooie stugge veren alleen jammer dat bij de tweecilinder na 5 runs de veren de helft zo sterk nog maar zijn
 
Als ik de puntentelling bekijk heeft Patrick 99 punten en Henk 105...
Als we even terugkijken dan klopt dit niet helemaal, tenzij dit al met schrapregeling is...maar dan kloppen andere puntentellingen weer niet.
3x 1e met 3x eerste dagtijd = 105
1x 3e met 3e dagtijd = 26
is dat geen 131?

Klopt dit onderstaande???
Robert wagenaar 100
Arris van het riet 89
Diederik klever 87
Bas hartog 87

Is het niet beter om niks neer te zetten als het niet klopt. Misschien komt het lullig over, maar heb je op deze manier hier wat aan? Eerst compleet maken, en dan gaan!

PS zelfs de SBO site ligt plat, echt goed bezig!
Horen we voor de 16e wanneer we gaan sprinten....

nou ik heb genoeg gezeurd (komt omdat de ceramische poulies niet op voorraad zijn)
LOL

Site is inderdaad plat. Zijn we mee bezig.
 
Die 4.5 gebruik ik in de tweecilinder, zijn mooie stugge veren alleen jammer dat bij de tweecilinder na 5 runs de veren de helft zo sterk nog maar zijn

ow dan kan je de verrotte aan mij geven...whahaha.
Ik ga no paar dingen testen om de laatste sprint een oerknal en supertijd met Henkie te rijden! Dus @ Lisse!
 
bekers opgehaald voor de customshow
mogelijk gemaakt door younger at heart

en voor de hoogste score testbank straat scooters :D
mogelijk gemaakt door rollema media

en ook wat prijsjes
mogelijk gemaakt door massink scooters toldijk en WK scooters deventer


groeten dragster
meeting twello
 
Back
Top