Show je schakelbrommer!

mijn sjeezwrak ook maar even dan:p :

setup:

-malossi mhr 80
-24mm keihin pwk
-metrakit prorace uitlaat
-metrakit prorace koppeling
-doppler extreme krukas
-c3 lagers (merk?)
-en zodra het wat langer licht is savonds een binnerotor

loopt met 14/53 vertanding een kleine 115 km/h kan nog wel een stuk harder, maar nu is het leuk rond crossen door de stad ed:p en das veel leuker dan lange rechte stukken volgas knalle.......

er moet nog wel ff wat aan gedaan worde...ander zadel overtrekje, frame en achtervork zwart coaten, en nog fatsoenlijke bandjes

vnm4hx.jpg

vnm4r4.jpg

vnm4wm.jpg

vnm545.jpg

vnm5a1.jpg

vnm5fq.jpg

vnm5id.jpg


kep btw geen idee hoe het hier werkt met foto's, imageshack werkt niet oid? k hoop dat jullie ze zien.....
 
Last edited:
vanaf nu ga ik warnen voor mensen die imagehack gebruiken, het staat duidelijk in de 1e post:) reacties worden btw ook deleted
 
oei...!

net stukje wezen rijden...stopt ie er opeens mee bij kleine 100 km/h.

en ging ook niet meer aan...thuis ff uitlaat eraf gehald naja die was wit/grijs van binne....toen cilinder er maar af gehaald met als resultaat :

vo1vcx.jpg

vo1wzt.jpg




naja beetje warm geworde dus:p. nu zit ik alleen te denke om maar eens een 50cc cilinder te kopen en daar iets mee te gaan doen. of ff nieuwe sucker en wandje poetsen want me cilinder en kop zijn beide nog wel fris
 
bedankt,

Een rieju spike uit 2003

19mm dell'ortho
leo V6 uitlaat
En wat uiterlijke veranderingen

Rijd wel lekker voor zo opstraat.


vxja0x.jpg


vxjajn.jpg
 
greendevil said:
oei...!

net stukje wezen rijden...stopt ie er opeens mee bij kleine 100 km/h.

en ging ook niet meer aan...thuis ff uitlaat eraf gehald naja die was wit/grijs van binne....toen cilinder er maar af gehaald met als resultaat :

vo1vcx.jpg

vo1wzt.jpg




naja beetje warm geworde dus:p. nu zit ik alleen te denke om maar eens een 50cc cilinder te kopen en daar iets mee te gaan doen. of ff nieuwe sucker en wandje poetsen want me cilinder en kop zijn beide nog wel fris

grotere sproeier wil ook nog weleens helpen ...
 
Motorhispania Furia, blauw uit 2002
setup: yasuni cross, ori cil., 12mm carb


bij aankoop:
126852641.jpg

870 voor betaald met:
- 2 versleten banden
- lekke achterveer
- kapotte achterremklauw
- stuur beetje krom

nu:

dit:
126852639.jpg

werd:
126852638.jpg


banden van:
126852645.jpg

naar:
126852665.jpg

(voorbandje is ook vervangen)

ander stuur+ stuurkapje
126852643.jpg

126852640.jpg


totaalplaatje
126852649.jpg

126852644.jpg

126852652.jpg


toekomstplannen:
std cilinder tunen of 70cc die op de originele krukas kan.
frame+achterbrug+kleine dingetjes stralen en coaten, zwart of grijs.

ohja en nog een achterlicht fixen smart lampjes vindt oom agent niet zo tof.
 
rs @ moment
 

Attachments

  • dennis1.JPG
    dennis1.JPG
    58.9 KB · Views: 118
  • dennis2.JPG
    dennis2.JPG
    59 KB · Views: 19
  • dennis5.JPG
    dennis5.JPG
    59.9 KB · Views: 21
  • dennis3.JPG
    dennis3.JPG
    70.9 KB · Views: 17
  • dennis6.JPG
    dennis6.JPG
    51.1 KB · Views: 18
SvD racing said:
een drd edition heeft 2 remschijven in het voorwiel
die niet dus is het een black edition


NIET alle DRD edtion uitvoeringen hebben dat! Bij dat model wat ik zelf ook in bezit heb zit maar 1 grote schijf voor. Maar het is gewoon 100% cker een DRD edition!!!

Mijn Senda DRD limited 2004

Setup:

MK center
tandwiel 12 voor

binnenkort misschien 17,5 of 19mm carburateur


Heb wat kleine dingen aan het uiterlijk gedaan maar hij is wel helemaal naar mijn smaak en ik zal er weinig meer aan gaan doen:

p556.JPG

De strepen @ de velgen en @ het tank kapje zijn in het echt rood maar ik krijg het niet duidelijk op de foto
 
Drd betekend gewoon derbi race development en dat die 2 schijven altijd heeft is BS, zoals ik al eerder heb verteld:)

Chrome frame
andere vering
Vierkantige achterbrug
soms 2 schijven
etc

Tevens is black edition ook een soort drd alleen dan een gelimiteerde versie. Deze is het bijna het zelfde als de zogenaamde Drd edition. Die dus weer anders is als andere Drd's. En je hebt ook nog de nieuwe Drd pro.
Mja je moet drd zien als een soort luxe versie:)
 
Last edited:
Dennis said:
hele ''markt'' ligt plat joh, totaal geen vraag naar @ moment, ik heb ook nog niemand gehad voor mijne :)

Iedereen wil ineens derbi hebben+ralf+ :X

Merk zowiezo wel dat bv hier in de polder en veluwe etc die dingen veel beter verkopen als bv in regio utrecht(stedelijk dus)
 
SchoutenRs70 said:
dan hou ik hem er gewoon bij, zo veel geld als ik erin gepompt heb zal ik er wel niet meer voor krijgen :X


nee dat spreekt voor zich...

maar de markt is goed kut momenteel, hoogste bod dat ik heb staan bedraagt 1000 euro, nou dan laat ik hem dus ook liever staan ja :)
 
zo zit ik ook , moet zeggen dat ie zonder blok ook niks oplevert :p

mja, ga ff dat gare doppler asje , gare kundo ding eraf smijten en er fatsoenlijk spul in gooien :p

mischien zelfs eerst wel std cilinder :'(
 
majah verzekering is 1 mei verlopen, dus kan er zelf weinig mee, verzekeren doe ik niet meer iig... dus je hebt er zelf weinig meer aan
 
Back
Top