Show je schakelbrommer!

Mja zou kunnen, je bedoelt dat die nog hader loopt? :p

Loopt nu al 120 tomtom.
Als ik onderin wat minder power wil loopt die daluk 140 tomtom fso :p

Maarja hij komt nou mooi op t gas omhoog (niet koppeling laten schieten ofzo nee :p).
maar gewoon als je koppeling al los hebt. en trekt vol het gas open dat die van de grond komt :D

Wel leuk om af en toe op te rijde opzich :p

heb ik ook, leuk gevoel heh :)

maar als je m zwaarder vertand zal die minder krachtig lijken, en het lijkt me dat ze er geen km's mee gaan rijden en dus ook niet op de top rijden :)
 
thx keek net ff op hun website, maar ze hebben echt alleen motor parts, zie geegn uitlaten voor 70-80cc :)

maar als ik in de buurt ben ga ik zeker ff langs!!

Zei ik toch ook al, maar voor kapdelen ligt er vast en zeker wat leuks, unieke voor spatborden, nummerplaatkapjes, achterspatborden, of complete kappensets.

En een crossmotorpijp KAN ook goed lopen op een bromfiets. Word ook veel gedaan met puch maxi's waarmee ze crossen.
 
Rieju Mrx Power Up 2009! && oude Rr

749024025_5_IVTh.jpeg
1032451804_5_QK0S.jpeg
1032449671_5_pCFc.jpeg


oude rr liep gem. 90/100 met 17,5 50cc ori en metrakit
was twv 14/52


en nu een nieuwe type mrx en die is nog helemaal origineel alleen de begrenzers eruit.
 
RX!!!!!!

na lang verwerk van het verliezen van mijn derbi atlantis
heb ik weer een nieuwe brommer gekocht

deze vette rx!!!
1097547217_5_SH_b_1.jpeg

zijkantje
1097547214_5_cUk__1.jpeg

achterkantje
1097547201_5_Vo_t.jpeg



oke oke er moet nog veeel aan gebeuren maar he heb er 350 voor betaaalt :p en hij rijd netjes 90/100 mij hoor je niet klaagen ":p

houw jullie op de hoogde van veranderingen :#
 
Oh oké! Voor 350 mag je idd niet klagen!

Ik ben ook zoiets, maar rijd dan ook op crosser (a)

Setup van het beestje?


ja zo ver ik weet dan gewoon standart en metrakit uitlaat
moet effe klienere sproeir in dat wel
moet ook zeggen normaal zouw ik het vet opfokken allemaal
80cc enz maar bij dit is het niet echt nodig
rijd vanzichzelf wel fijn en vel :p
 
hercules mk3 argonaut. k ga deze verkopen en van de onderdelen die ik nu nog heb een nieuwe opbouwen in cafe racer style.
 

Attachments

  • P090410_17.30.JPG
    P090410_17.30.JPG
    1.7 MB · Views: 10
Soww, mooi brommertje !

Ben benieuwd naar de caferacert, vind het enorm gaaf die stijl, ook bij motoren !

ik heb het caferace idee pas een weekje, maar ik ga er zeker wel ff werk van maken. ik heb net een kreidler rs stuur gekocht en kreidler schokbrekers (met van die naarbuiten gewerkte veren).
ik wil ook een megafoon uitlaat erop zetten, weet jij toevallig of ik een motoruitlaat op een 50cc 2takt kan zetten? (een dunstall uitlaat)
 
Natuurlijk kan dat, alleen zal het lang niet meer zo mooi lopen als dat het met een uitlaat voor een 50cc brommertje doet ;)
 
Back
Top