Show je schakelbrommer!

mn RR,

IMG_0073.JPG


IMG_0074.JPG


IMG_0075.JPG


setup:

roze top 80
race krukas
21mm
yasuni R1 (moet vervangen worden door een snellere uitlaat!)
vl6 membraam
twinair filtertje

twv 10-52 top rond de 90-95
komt binnenkort 13-52 op waardoor de top een stuk hoger zal worden
 
alleen dat gare filter:X

hoort niet op een crosser vind ik , en ook het std filter van zo'n ding is juist perfect!

en uitlaat onderlangs lijkt 3x niks op z'n ding IMO.

heb je m opgehoogd oid?
 
alleen dat gare filter:X

hoort niet op een crosser vind ik , en ook het std filter van zo'n ding is juist perfect!

en uitlaat onderlangs lijkt 3x niks op z'n ding IMO.

heb je m opgehoogd oid?

Ik heb hem zo gekocht, ongeveer 2 weken geleden :)

k weet dus niet hoe een std luchtfilter eruitziet, maar misschien komt die er nog op....

is opgehoogd, zit een beton gas veer onder +ralf+

en klopt onderlangse ziet er niet uit... ben ook op zoek naar een uitlaat die WEL goed presteerd op deze setup, en dan bovenlangs... maar dan kom je al snel bij een cross hm uit... daar ben ik nu ook mee bezig.....

maar wil niet teveel verlies maken, dus wat zou ik nog voor mn r1 kunnen vangen? alleen dat demper spul hangt een beetje los rond de demper :)
 
gewone yasuni cross loopt ook zeer goed op zo'n setup , veel koppel :)

de gewone cross is echt een 50cc uitlaatje, kan ik net zo goed de r1 laten zitten :)

heb mn oog laten vallen op een cross HM voor een hele scherpe prijs...
ziet er niet meer zo mooi uit, maar is onderlangs + het gaat me voornamelijk om de prestaties... *D
 
ik heb m vaker gemonteerd , ook bij op een 70cc MHR replica setje met 50mm boring , dit loopt echt super..

Ik ben iig niet te spreken over mn r1 mn powerband is veelste klein waarin de uitlaat en cilinder elkaar overlappen! wil dus gewoon een HM... want lees HEEEL veel dat de cross ECHT een 50ccer is... en dat ik dus nog steeds met die kleine powerband blijf zitten!
 
Mijn motorhispania RX
Hebo ng, 21mm, yasuni hmr/2, Doppler endurance as enz enz enz

[ir]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KMNFZQHF.jpg[/ir]

Flipflop lak op tank en spadboard :D
 
Wesking het nummerbordje op de voorkant van jou brommer komt hier uit de buurt :p Laurense zit hier een dorpje verderop. Ligt echt veeeeeeeeel 2e hands plastic daar achter de werkplaats nog in een soort magazijn. Als je vraagt of je even mag zoeken daar of er iets tussen ligt mag dat gerust. Is ook heel goedkoop. Heb daar ooit een vrijwel nieuw suzuki spatbord gekocht voor mijn crosspuch die ik toen had voor € 5,-. Was geen krasje of beschadiging op te zien.
 
Wesking het nummerbordje op de voorkant van jou brommer komt hier uit de buurt :p Laurense zit hier een dorpje verderop. Ligt echt veeeeeeeeel 2e hands plastic daar achter de werkplaats nog in een soort magazijn. Als je vraagt of je even mag zoeken daar of er iets tussen ligt mag dat gerust. Is ook heel goedkoop. Heb daar ooit een vrijwel nieuw suzuki spatbord gekocht voor mijn crosspuch die ik toen had voor € 5,-. Was geen krasje of beschadiging op te zien.


ke jaa, maar is een end weg wss....
maar als ik een x trip ga maken kan ik wel ff langs komen en kijken!
opzich maakt het mij niet zo uit dat het kapwerk niet zo netjes is.... maar ben vooral opzoek naar delen zoals dashboard en contact slot :)

maar mocht je er een x langkomen, wil je een x kijken wat ze allemaal hebben? want jij woont erg dichtbij... (neem ik aan) als ik moet gaan kijken wat ze allemaal hebben moet in vanuit almere daarheen...!!

maar als ik een x tijd heb zal ik richting die kant op gaan touren!

iig THX ;)
 
Prima :)

Maar het is wel een crossmotorwinkel, dus verwacht geen originele rieju kappen.

Maar een complete kappenset van een crossmotor is natuurlijk ook SUPER vet. Heeft een jongen die ik ken ooit gedaan, KTM kappen op een Derbi, en zo'n 4takt 125cc pitbike blok erop. Was egt een heel vet ding.
 
Ik ben iig niet te spreken over mn r1 mn powerband is veelste klein waarin de uitlaat en cilinder elkaar overlappen! wil dus gewoon een HM... want lees HEEEL veel dat de cross ECHT een 50ccer is... en dat ik dus nog steeds met die kleine powerband blijf zitten!


dat ligt iig niet aan de uitlaat , zoals ik al zei heb ik er zeer goeie ervaringen mee op 70cc , waarbij de powerband juist erg groot is.

mja , dat moet je natuurlijk zelf maar bekijken , feit is iig dat het absoluut geen 50cc pijp is alleen..
 
Prima :)

Maar het is wel een crossmotorwinkel, dus verwacht geen originele rieju kappen.

Maar een complete kappenset van een crossmotor is natuurlijk ook SUPER vet. Heeft een jongen die ik ken ooit gedaan, KTM kappen op een Derbi, en zo'n 4takt 125cc pitbike blok erop. Was egt een heel vet ding.

maar hebben ze alleen kappen of ook contact slot en dat soort dingen? en 2e hands uitlaten?
 
Ja staat nogsteeds te koop,

Al 3 jongens van net 16 op gereden. Vonden het helemaal geweldig.
Alleen doordat de vader m te snel vond werd die niet gekocht..... bij alle 3

Stond echt duidelijk op de advertentie dat die hard liep maargoed :p
 
crossmotoren hebben geen contactslot dus die hebben ze niet.

2e hands uitlaten liggen er ook zat.

thx keek net ff op hun website, maar ze hebben echt alleen motor parts, zie geegn uitlaten voor 70-80cc :)

maar als ik in de buurt ben ga ik zeker ff langs!!
 
oke raar :)

misschien ff voor de verkoop wat zwaarder vertanden? zodat ie wat minder power onderin heeft?

Mja zou kunnen, je bedoelt dat die nog hader loopt? :p

Loopt nu al 120 tomtom.
Als ik onderin wat minder power wil loopt die daluk 140 tomtom fso :p

Maarja hij komt nou mooi op t gas omhoog (niet koppeling laten schieten ofzo nee :p).
maar gewoon als je koppeling al los hebt. en trekt vol het gas open dat die van de grond komt :D

Wel leuk om af en toe op te rijde opzich :p
 
Back
Top