Show je eigen auto topic #74

Status
Not open for further replies.
Mwa, even kijken. Me stuur staat goed en bij De Sprint (in hoogvliet) willen ze het niet doen omdat ik verlaagd ben :+



Spoon strutbar is idd erg netjes man :W Heb gewoon alles vers er in gegooid, is wel zo netjes :p

Type R Spoiler mag aftermarket zijn want die word als het goed is aangepast door Kees en deze komt ook op alex brackets te staan. Me achter lip word eerst even aftermarket en met de tijd gewoon een mooie OEM EK9 lip.

Show is pics. van je civic dan :p

Lekker beun als ze een verlaagde auto niet willen uitlijnen. Waarom willen ze een verlaagde auto niet uitlijnen?

Vond die zelf ook erg netjes, plus dat het een ekte spoon is. Ik ben niet zo een fan van imitatieproducten na mijn grill.
Die brackets staan volgens mij nog op cch te koop. Ik vind het niks, gewoon zoals als bij een oem ek9 monteren vind ik mooier.
Ik had nog een nieuwe carbon lip op het oog ook die op cch te koop stond, maar zoals ik al zei moet ik eerst ff sparen.

Ik heb hier wel eens pic's geplaats, maar er valt niet veel te zien. Oem as fuck tot nu toe. Anders moet je ff op cch kijken en zoeken naar aad's ek3.
 
Erwin kom anders ook om 11 uur bij mij gaan we samen naar die meeting :)!

Roel komt hier ook met een paar matties en Jules halen we daarna ook op :)!
 
golfje.jpg
 
gvd, stond net te tanken, kijk ik omlaag, sta ik ineens in een plas "water" :+ Is er via een of ander slangetje zeker 5 liter benzine gelekt:x
 
Staat altijd wel goed Borbet T's. Leuke kleur heeft die Golf3!

@Mark. Ligt er met de huidige benzineprijzen een fortuin op de grond :+

Vanmiddag de S3 volgetankt met super98. Hopen dat deze lading brandstof wat langer mee gaat.

Had op de vorige tank een gemiddelde van 1 op 8 :p
 
zo net nog even snel de achterklep de letters er afgehaald, denk dat doe je wel ff snel maar werd me toch sneller donker dan verwacht.

morgen maar is even kijken hoe het er uit ziet met dag licht er bij.
en dan volgende week de rs6en er weer onder:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top