Show je eigen auto topic #68

Status
Not open for further replies.
Ik vind m vet. Zou m alleen verlagen, dat verneukt hem nu n beetje.


Je kan ook nog een buis tussen je 2 wielkassen in doen en daar je gordels op!
 
Heeft er niemand een wheelwhores sticker over hier? het liefst een zwarte. Wil een schadeplekje wegwerken:p
 
Zooo kk kansloos he die stickers waar iedereen mee rond rijd.


Die hele auto scene is gewoon 1 grote crap geworden.
 
Best leuk hoor zo'n snelle 205, maar ik kan het er echt niet warm van krijgen moet ik eerlijk zeggen...
Zo'n ding moet je lekker zo origineel mogelijk laten.
 
Vind die gordels alleen wel een beetje beun moet ik zeggen.

Wat vind je er beun aan dan? Ik heb geen andere mogelijkheid om die dingen te monteren.
Buis tussen wielkasten lassen kan niet, omdat dat niet stevig genoeg is. ( heb me apk meester na gevraagt ).

Op de onderste gordelbout kan niet, want dan is de hoek te groot. Dan overleef ik het ongeluk niet.

Ze zitten nu aan de achterste gordelbout. Dit vind ik persoonlijkt het veiligst.

Daarom heb ik ook extra gekozen voor 3 punt met gordelspanner. Heb je zo min mogelijk gordels in je auto hangen.

Verlagen kan wel. Maar doe ik niet. Ik kom nu net de drempels over, en de bodykit bedriegt heel erg.

William, ik kan best begrijpen dat je het er niet warm van krijgt. Dat heb ik nou bij golfjes of bmw's. Iedere gek, zijn gebrek laten we maar zeggen ;).
 
Heeft er niemand een wheelwhores sticker over hier? het liefst een zwarte. Wil een schadeplekje wegwerken:p

Ik had er nog wel 1. Wist niet wat ik er mee moest, dus heb ik 'm net voor ik op vakantie ging maar op m'n koffer geplakt :+
 
Zooo kk kansloos he die stickers waar iedereen mee rond rijd.


Die hele auto scene is gewoon 1 grote crap geworden.

:W

4867812135_6fe274df7c_z.jpg

[ir]http://farm5.static.flickr.com/4077/4868436576_d4911562c3_b.jpg[/ir]

[ir]http://farm5.static.flickr.com/4116/4868425858_ecb3d54520_b.jpg[/ir]
 
Hahaha, t moest er gewoon uit. :+


Als je op vw forum zit zijn het 90% auto's met bbs velgen en wielhoeren stickers.

Als er dan iemand met een nieuwe sticker komt zit die 2maanden later ook op elke auto :p

Net als met die polizei sticker toen.
 
Heb idd de carb gister besteld. Wel een rib uit mijn lijf (400 euro) maar dan hoop ik dat het in 1x goed is en ik voorlopig motorisch niet meer om hoef te kijken naar de auto. Wel jammer, had namelijk gehoopt dat de 2B5 carb die erop zat goed zou zijn. Ik ga hem iig nog een keer helemaal nalopen en uitpluizen.

Webers heb je toch besteld ofniet ? Waar heb je die vandaan als ik vragen mag ? Ben voor mijn Golf 1 aan het kijken voor webers namelijk :p
 
Hahaha, t moest er gewoon uit. :+


Als je op vw forum zit zijn het 90% auto's met bbs velgen en wielhoeren stickers.

Als er dan iemand met een nieuwe sticker komt zit die 2maanden later ook op elke auto :p

Net als met die polizei sticker toen.

Wel mee eens! no offence, maar met zo'n Jazz met groene wielen word je toch niet serieus genomen?
 
Hahaha, t moest er gewoon uit. :+


Als je op vw forum zit zijn het 90% auto's met bbs velgen en wielhoeren stickers.

Als er dan iemand met een nieuwe sticker komt zit die 2maanden later ook op elke auto :p

Net als met die polizei sticker toen.

2 in the pink sticker *kuch*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top