Show je eigen auto topic #68

Status
Not open for further replies.

Wieger

JS-TUNING
Posten maar:

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=26002&d=1276797590[/ir]

T ging over de jazz...
 
Advertisement - register to remove this

6gv2q0.jpg


Ik ook dan maar =)
 
hier die van mij nog maar ff keer binnen kort ff schroefsetje kopen,

[IR]http://i47.tinypic.com/35kiijn.jpg[/IR]
 
Pff 60 euro per maand wegenbelasting aan zo'n zwaar hok, mag hopen dat de verzekering meevalt :p

Is niet weinig idd, verzekering is 35.

Hij gaat er ook uit een keer, <87 mk2 tdi is de bedoeling, als dat 1 op 20 rijdt scheelt het me 185e per maand.
 
Mn budget bmw heeft weer een probleempje.

Startmotor draait wel, maar grijpt niet aan. Dus tandwiel oid komt niet naar buiten. Waar zit die startmotor ergens op zo'n ding, en kan je daar wat gemakkelijk bij?

Gaat om een 318 uit 1990.
 
Vandaag wat spul gehaald voor m'n golf.

Brandstoffilter
Interieurfilter
Luchtfilter
Oliefilter
Distributiekit
Remblokken
Brembo remschijven
Eurol 10w40 olie
Eurol remvloeistof

En dat voor maar €236,- :p
 
Mn budget bmw heeft weer een probleempje.

Startmotor draait wel, maar grijpt niet aan. Dus tandwiel oid komt niet naar buiten. Waar zit die startmotor ergens op zo'n ding, en kan je daar wat gemakkelijk bij?

Gaat om een 318 uit 1990.

Weet niet waar zo'n ding zit bij zo'n bmw.. maar vaak is het een kwestie van loshalen, schoonmaken en ff van wat nieuw vet voorzien. Of Jan willem ff vragen die heeft er vast een liggen :p
 
Zit volgens mij ergens onder het inlaatspruitstuk gefrot, geen idee hoe goed je dr bij kan, bij die van mij is het een hel, maar dat is een ander blok in een andere auto (dus eigenlijk was die opmerking niet zo nuttig)

Geef dr eerst eens een flinke knal op, misschien dat ie het dan wel doet.
Of rol m in de versnelling een paar meter heen en weer, misschien dat ie net op eoa dood punt van het vliegwiel zit.
 
2n15qh3.jpg


33von4k.jpg


28l5jwg.jpg


De laatste weken aardig wat onderdelen bij elkaar verzameld, om de mi16 eindelijk fatsoenlijk te laten lopen.

Bougie's
Bougiekabel's
Rotor
Verdelerkap
Benzinefilter

Dan eindelijk de testbank op, en kijken wat die geeft met de cheetah chip :W

En nee, er wordt de eerste tijd niks veranderd aan het uiterlijk ;). We gaan eerst flink wat kilometer's maken.
 
@ EGT in vorige thread

Ik heb ooit is een praatje gehad met een vent die veel drag races doet. Die had het over druk op de wielen en het voor trekken met RWD of FWD.

Zal is kijken of ik er wat over kan vinden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top