Show je eigen auto #89

@Martini Dat is inderdaad een flinke klap. Gelukkig heb je het overleeft en hopelijk geen blijvende schade. Je gezondheid is echt het belangrijkste wat je hebt. Sterkte met herstel!
 
2yuklys.jpg


20ie4iw.jpg


23qxfd3.jpg


:cool::cool:
 
Het gaat met mij alweer wat beter... Overal spierpijn en blauwe plekken, en nognbest last van de rug..
Wachten tot dinsdag dat er nieuwe foto's zijn gemaakt...
Mooi kalm aan gedaan.. Voor mijn begrippen dan.. Hoop dat et dinsdag iig duidelijk wordt of et erger is geworden of niet.
Maar na week zonder auto, wordt je toch wel gek...
Ook geen zin om te wachten op het geld van de verzekering..
Dus mijn andere plan maar in uitvoering gebracht.
Was al een tijdje op zoek naar een cabrio voor "erbij@ in de zomer..
3/4 maanden per jaar uit de schorsing.. Ideaal..
Aangezien ik geen flauw idee heb wat ik ter vervanging van de volvo ga halen... Toch maar een cabrio.
Was op zoek naar een leuke bmw cabrio.. Geen afgeragd hok.. En die zijn moeilijk te vinden.

Ik heb toch nog een leuke originele e36 328i met m pakket op de kop weten te tikken..
wel wat plekjes en deukjes, maar dat geeft niet.. beetje tlc, een je komt eeen heel eind.
ik zal morgen paar fotos maken.
 
Mooie bak :) Het nadeel van een cabrio zijn de vochtproblemen die je er altijd mee krijgt. Maar zomers is het wel erg fijn zonder dakje te rijden.
 
Mooie bak :) Het nadeel van een cabrio zijn de vochtproblemen die je er altijd mee krijgt. Maar zomers is het wel erg fijn zonder dakje te rijden.
In de winter gaat ie ook de loods in.
Heb niet voor niets even halletje gehuurd.
Voor de hobby, en om even cabrio in te stallen in de winter.
Aan het eind van de maand wou ik er al een cabrio bij halen.. Heb dat maar iets eerder gedaan..
Kijk nog wel ff voor iets voor de winter..
Maar zou evt in bmw kunnen blijven rijden.
Ik heb er ook een hardtop bij
 
hahaah teminste als ik daar zo af en toe met mijn clio daar kom ga meestal gewoon lekker van een afstandje kijken. met natuurlijk wat van de mac
 
hahaah teminste als ik daar zo af en toe met mijn clio daar kom ga meestal gewoon lekker van een afstandje kijken. met natuurlijk wat van de mac
Doe ik af en toe ook..

Met die volvo had ik de eerste keer met de volvo gelijk al oom agent naast me staan op de motor..
Die had zelf een v70r en kwam mijn auto bewonderen..
Schijnt oprichter te zijn van een volvo s60/v70 forum..
En dan sta je bij de Mac op de parkeerplaats
 
Back
Top