Show je eigen auto #81

Status
Not open for further replies.

aad

speed 7t sonic
En hier gaan we weer verder:
Mn Golf raakt ook zeker weten oververhit als ik circuit ga blazen:), is t daarom troep?
Mmnee, op straat red ik t prima.

Ben benieuwd of n e30 m3 van 24(??) jaar oud t wel 25 rondes vol gas knallen uit houd.

Ook al is t dan een echte 'raceauto' john.
Teminste, die heb je toch???

Ik heb er gewoon schijt aan of hij het vol houd of niet. "Echte" race wagen of niet. Ik heb er meer fun van om dat ik niet om een kras of een deuk geef :)

Zo'n e30 m3 doen ze gewoon endurance race's van 5 uur+ mee dus dat gaat zeker ja;)

Mischa: www.dnrt.nl , Goedkoop en héél leuk racen!

Joh echt? Denk dat de gemiddelde straat m3 toch wel flink wat verschilt met degene die endurances doen ;)

Ik wil r mee zeggen dat die subaru niet gelijk een bij elkaar geraapt zooitje is. Denk dat de kans even groot met die 'oude' m3 is dat er wat naar de klote gaat, ongeacht of t nou een echte raceauto is of niet

Opmerking van John slaat ook nergens op. Als een racewagen het langer dan een race vol houdt is het overrobuust en valt er nog wel wat prestatiewinst te behalen in het terugdringen van de robuustheid. Het blijft optimalisatie van de afwegingen en factoren waaruit deze bestaan, ook endurance natuurlijk.


Gefeliciteerd met je licentie! :)


aan geld geen gebrek zo te zien....

tijd voor een nieuw topic trouwens. wie maakt m?

Oh, ffs. Ik heb echt hardcore zitten googlen. :L

Die remmen geloof ik wel hoor, sowieso een hele verbetering dan oem. Maar misschien dat voor Subaru er niet veel anders te koop is voor een bijna gelijke prijs. Wel weet ik dat bij Honda er veel betere schroefsetjes te koop zijn voor dezelfde prijs of 50 euro meer dan K-sport als je de dyno-testen naast elkaar legt.

Hier zit ik nu enorm te twijfelen of ik nog gele koni's zal kopen en monteren. Wel ideale combinatie met de skunk2 coilovers voor af en toe tracken en verder dagelijks gebruik. Kan nu een set voor 225 euro kopen maar wil het geld eigenlijk tijdelijk in iets anders investeren waar ik later misschien wel 200 euro winst op kan pakken als ik dat opknap en verkoop.
 
Advertisement - register to remove this

Hier zit ik nu enorm te twijfelen of ik nog gele koni's zal kopen en monteren. Wel ideale combinatie met de skunk2 coilovers voor af en toe tracken en verder dagelijks gebruik. Kan nu een set voor 225 euro kopen maar wil het geld eigenlijk tijdelijk in iets anders investeren waar ik later misschien wel 200 euro winst op kan pakken als ik dat opknap en verkoop.
 
Aad, laat mij eens dynotesten zien dan met resultaten van schokdempers, ben zeer benieuwd. :)

En uh, Koni's zijn toch dempers, en Skunk2 coilovers (vet man JDM slang :p) zijn toch ook dempers als ik goed heb opgelet hier de laatste tijd? Hoe wil je dat dan gaan combineren? Lijkt mij dat je dempers combineert met veren toch? :p
 
Coilovers zijn vaak losse draadbussen die je om je oude (of nieuwe) schokbrekers doet met bijpassende veren. Een schroefset is alles bij elkaar..
 
Klopt.
Met de Koni's kan ik dan de hardheid instellen en met de coilovers de hoogte.

@suffie: Ik zal eens kijken of ik ze nog kan vinden. Maar ik heb wel eens plaatjes voorbij zien komen van een dyno van D2/k-sport en van BC racing.
 
Idd, heb ze ook wel eens gezien.
mooi werk is dat suffie? waar werk jij trouwens?

assen8.jpg


Nieuwe bak olie erin en de slang anders gelegd en catchtankje aangesloten kijken wat de bak nu doet.

Trouwens misschien kijken voor een s38b36 blok (m5)
 
Thanks! ook had de keienvanger vooran even aangepakt echte sleuf erin gemaakt en de oliekoeler iets hoger geplaats dat zit mooi nu!

325i gaat vande week naar de plaatwerker eindelijk. word die ook weer strak!
 
Idd, heb ze ook wel eens gezien.
mooi werk is dat suffie? waar werk jij trouwens?

assen8.jpg


Nieuwe bak olie erin en de slang anders gelegd en catchtankje aangesloten kijken wat de bak nu doet.

Trouwens misschien kijken voor een s38b36 blok (m5)

Bij een ford dealer in krimpen a/d ijssel. Hebben we zo'n bank om je schokbrekers onder de auto te testen, niet om schokbrekers los te testen hoor ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top