Show je eigen auto #79

Status
Not open for further replies.
Subi spullen? :#

Lexaan ruiten?

En misschien setje OZ's met avon semi's. Maatje van mij is met een 5x114,3 swap ( volledig custom onderstel met uniballs, 2009 sti assen en v-bak ) bezig voor zijn sub, dus die oz's gaan de verkoop in. ( misschien zijn ze al verkocht... )


Staat niet meer op MP. Ik heb er 2 jaar op en neer mee gereden naar Haarlem. Heeft een tijdje problemen gehad met de turbo ( sensor kapot ).

Bleek 2.5 bar te hebben gedraait volgens Pieter z'n vagcom :D.

Verder is het een fijn karretje. Alleen jammer dat diesel te duur voor me is nu.


Misschien interessant, zal eens vragen aan maatje van mij :)
 
Iemand ervaring met schade Mini's?

Vriendin van me heeft haar Mini Cooper S frontaal geparkeerd op de achterkant van een MB sprinter, blok is met de klap iets naar achter gekanteld en daardoor is het KVS reservoir lek.

Verder lijkt het mee te vallen, airbags iig niet uitgeklapt.
 
Lexaan is interessant, maar voor later als ik met de body aan de slag ga (na motorisch gedeelte) wat ergens na begin 2012 gaat worden of later.
 
motorophanging stuk, of echt subframe werk??

foto's?

scheelt iig dat airbag niet eruit zijn, maar wat gaat ermee gebeuren?? je vriendin zit dus fout, maar was de auto allrisk verzekerd?

enige wat je echt moet nagaan is, wat er met de blok/ophanging is gebeurd... anders word het richt werk...
 
motorophanging stuk, of echt subframe werk??

foto's?

scheelt iig dat airbag niet eruit zijn, maar wat gaat ermee gebeuren?? je vriendin zit dus fout, maar was de auto allrisk verzekerd?

enige wat je echt moet nagaan is, wat er met de blok/ophanging is gebeurd... anders word het richt werk...

Subframe weet ik niet? de motorophangbeugel aan de uiterste rechterkant (vanuit bestuurderspositie gezien) is kapot, en waar dat ding aangeschroefd zit heb ik ook een barst gezien (iets van gietijzer) weet niet of dat het blok is? want blok is van alu meen ik....

Ik kan aan fotos komen.

Ze is niet all-risk verzekerd (meen WA+) dus het gaat haar grof geld kosten.
 
ga je zelf repareren? en laten spuiten??

doe maar foto's... geeft toch een betere beeld...

't is echter wel redelijk makkelijk te vervangen allemaal, heb aan een normale mini gewerkt en dat ging zonder al te grote problemen... in hoevere dat verschilt met een S weet ik niet (denk minder ruimte?)

begin maar met strippen...
 
ga je zelf repareren? en laten spuiten??

doe maar foto's... geeft toch een betere beeld...

't is echter wel redelijk makkelijk te vervangen allemaal, heb aan een normale mini gewerkt en dat ging zonder al te grote problemen... in hoevere dat verschilt met een S weet ik niet (denk minder ruimte?)

begin maar met strippen...

Zat ik wel aan te denken, maar van de andere kant ik meen gehoord te hebben dat er al 6000 euro op was geboden, en je al gauw duizenden euro's schade hebt en de dagwaarde ook niet heel hoog zal zijn.

Wat zal de dagwaarde zijn van zon mini? 85.000km, bouwjaar 2003 en is redelijk rijk uitgerust.
 
Oranje rims staan de vr6 goed :) Lekkere sound ook met die screamer pipe :winner:

Hier weer wat actie @ Golf1 :p Paar dingen weer opgepakt, binnenkort wel eens wat updates.
 
Ik heb vanmiddag mn bosch 044 brandstof pomp gemonteerd, ik ree al een tijdje met een imitatie pomp van QSP maar had t idee dat die aan het aftakelen was.
Alleen t geluid van de bosch pomp is al waus :D Eerst hing er een bromvlieg onder mn auto, nu een zwerm wespen 8P

http://s36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/?action=view&current=Bosch044herrie02.mp4

Moet nog testen hoe die nu rijd. Kijken of het stotteren minder is geworden / weg is, zo niet dan liggen er verse F3CS Bosch bougies klaar
 
Hehe lekker geluid @ brandstofpomp :p

Zijn die Bosch F3CS/F4CS bougie's goed Pim? Laatste ook een doosje verkocht aan een klant die ze gebruikt @ 20vt motoren. Voorgeschreven platium bougie's kosten behoorlijk meer.
 
Hehe lekker geluid @ brandstofpomp :p

Zijn die Bosch F3CS/F4CS bougie's goed Pim? Laatste ook een doosje verkocht aan een klant die ze gebruikt @ 20vt motoren. Voorgeschreven platium bougie's kosten behoorlijk meer.

Ik rij nu met FD5POR van bosch, is me ooit aangeraden op vortex, zijn vrij prijzig maar ik heb weer last van misfires. Ondanks dat ze in t begin relaxt hun werk deden.
Nu vertelde een andere gozer dat ie al ruim 10k met F2CS rijd zonder gezeur (met een wat extremere VRT, GT40 shizz) en die adviseerde me F3's te halen.

Maar even kijken wat het oplevert, vr6 is sowieso een vaag blok met bougies, het ene type houd het 50000km uit, en het andere type verneukt ie binnen een paar km, waarna je gezeik krijgt met misfires enz.
 
Oliekoeler binnen. Incl, sandwichplate met thermostaat. Ook zitten er rvs omvlochten leidingen bij.
Als alles mee zit, zondag monteren. Incl oliedruk en olietemp meter.

DSC00002.jpg
 
Goeie investering Erwin! Moet er ook aan geloven @ glanza, alleen past er natuurlijk weer niks fatsoenlijks op die zakjapaner..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top