Show je eigen auto #77

Status
Not open for further replies.
Vast wel.. Maar ik heb geen borstels liggen ofzo. Ik heb zelf dynamo's gereviseerd, maar wil zsm een andere dat ik weer kan rijden.
 
ga dit ook aanvechten.

Het was op een stuk waar ik dat uberhaupt niet gereden heb. Ze reden ook zo ver achter me dat ze niet eens een meting konden doen. Ja we moesten 120 rijden om bij je te komen was de opmerking... Dat is toch logisch als ik 90 - 100 rijd???

Daarbij hebben ze ook geen meting gedaan maar rijden zij op hun teller zo hard, moet er geen trajec van 16 sec afgelegd worden voordat ze een geldige meeting hebben?

Paar maanden terug ben ik ook aangehouden geweest en toen had ik 54 te hard, maar toen hadden ze een meting van 13 sec, meting was niet geldig en ik kreeg ook geen boete! dit was overigens weer buiten de bbk.

dus je rijd standaard zo hard overal?

gast
 
Pas dan ook altijd me snelheid precies aan, die gasten zijn voor ons bezig dus wel zo sociaal om dan ff te temperen.

Morgen wordt wel gezellig lijkt me!

Volgend weekend is trouwens MIVW, spreken we nog wat af vant forum?


Als het goed is ben ik er ook gewoon met de golf
Dane komt waarschijnlijk hierheen zaterdag zodat ie ook mee kan, gijs gaat ook.
iedereen die wat met vw's heb gaat volgens mij:p
 
Word nog gezellig !

Baal er wel van dat ik vannacht moet werken.. Maar goed rond de middag ben ik er wel :)
 
dus je rijd standaard zo hard overal?

gast

Nee tuurlijk niet!

Dit was snachts en ik dacht ff een stuk door planken. Het was ook niet door een woonwijk maar gewoon een verbindingsweg zegmaar.

Normaliter rijd ik gewoon normaal zoals de rest van het verkeer:)
 
Tof dagje beunen lads!

Ik heb de test timelapse :D En Frank.. Je kenteken plaat staat er wel goed op. Mag ik hem posten?
 
Niet echt goed voorbereid :D

Door de compressie van Youtube is de timelapse aardig belabberd geworden :X

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=qfoKFlvKjf4"]‪A test timelapse‬‏ - YouTube[/ame]
 
Was een mooi dagje! Nogmaals bedankt voor het rollen Pim.


Iemand toevallig nog een veerspanner liggen? :+

im_with_stupid_up_arrow_dark_version_tshirt-p235432203019176618q6ws_400.jpg



Was gezellig ! En idd Pim, thnx for the rolling! die hou je tegoed van me.

Wanneer is de volgende ? Dan fix ik veerspanners:+
 
Timelapse is wel grappig geworden :) was een gezellig dagje met een lekker broodje.

Ook de wilde ideeën voor die veer van frank waren geweldig :D :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top