Show je eigen auto #76

Status
Not open for further replies.
Na de groene Golf 2 TD weer een auto verkocht aan Rowan, ditmaal de Arosa van GF :)

Volgend jaar weer een, toch? :D
 
Heb je nog zien rijden @ viaduct, auto klink tof :)!

Thanks wel lekker daar ja!
Haha ja denk als al die mafkezen gek doen haha, kwam ook echt net van de baan af haha.


Was wel leuk dagje mooie en snelle auto's 8)
Jammer dat hele dag droog was totdat ik de baan op mocht, kalm aan gedaan!'

Martijn stond jou auto vlakbij oprij deel van de baan? Ehh ben kenteken weer vergeten:p
 
Na de groene Golf 2 TD weer een auto verkocht aan Rowan, ditmaal de Arosa van GF :)

Volgend jaar weer een, toch? :D

Als die dan tenminste klaar is...? :D

Op het dashboard na is het interieur van de lupo al overgebouwd 8) Oh en Arne, bedankt voor die 2x 1 euro munten.
 
Spoiler zit er op met de zelfde gemaakte Alex Brackets :) Nu nog een spuiter vinden die voor een mooi prijsje alles in kleur kan spuiten, iemand tips :W :p

12611shoot13.jpg


12611shoot11.jpg


12611shoot7.jpg


Hier staat de rest: http://www.civicclubholland.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=48196&start=420

Moet ook ff een nieuwe lip fixen (word nummer 5, hehe :p) Nu heeft die een "Drift Style Look" :+

67987046.jpg
 
Wat verander je allemaal aan dat ding dan, spuiten?? Ding is/was rood toch?
En motor enz?

Hij gaat plat! 8) en wordt waarschijnlijk in de toekomst gespoten inderdaad. Komen remmen onder van een lupo sport en nog vele andere onderdelen van m'n schade lupo.
Motor ga ik niks aan doen, ondanks dat die wel echt traaag is. Over een jaartje (of eerder) komt er toch wel weer iets anders.
 
Zo flinkt aan de slag geweest dit weekend. Blok zit in elkaar, nog even wat bedrading doen en dan gaat ie er van de week in. Oliedruk testen etc en dan zaterdag starten. :)

Krukas en nokkenas erin.

DSC00661.JPG


Stoterstanglengte bepalen
DSC00663.JPG


Toen weer uit elkaar alles schoonmaken en blok weer dicht inclusief pakkingen :).

DSC00665.JPG


Blok verder opgebouwd
DSC00667.JPG
 
Assen was wel grappig, stond wel een gigantische hoop rommel tussen.
Het baangedoe zorgde wel weer voor wat motivatie om aan de 02 te beginnen en heb gezellig gepassagierd bij een E30 en 02 van vrienden van me.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top