Show je eigen auto #75

Status
Not open for further replies.
Zou moeten lukken ja, heb een Webcam 86C besteld met deze specs.

VALVE LIFT .585 (14.8mm)
Duration 310°/310°
Duration @ @ 0.050" 272°/272°

Zit nog ff met de klepveren welke ik moet hebben die de lift aankunnen zonder coil bind en hoeveel druk. Maar dan zou die naar 8000 moeten kunnen hehe :p. Hoop dat ik dan lage 13 hoge 12 rij op de 1/4 mijl.

@Tom, de oliepomp, ontstekingsas en het carter in de basis.

Koppen ook orgineel VW maar wel helemaal opgelast, gepoort andere kleppen etc. Krukas en vliegwiel zijn ook orgineel, maar wel afgedraaid. De krukas zijn contragewichten aan gelast en grotere slag van gemaakt.
 
Was me nog niet eens opgevallen :D

drugs-are-bad-posters.jpg
 
E30 m3 ook hoor:) de oude M5's ook....

Vandaar de "etc." :)

Ga morgen eens informeren bij de lokale chiptuner. Ze hebben toch een 10 dagen proeftijd met volledige teruggave van je geld. 207pk/310nm klinkt wel leuk, maar het moet wel bruikbaar vermogen zijn. Eens kijken of ze oude en nieuwe koppel en vermogenskromme kunnen laten zien.
 
Nee hoor, daarom laat ik de mijne ook nooit zien hier. Behalve een indrukwekkende km stand (á 271.XXX) is er weinach an.
 
Last edited:
Iemand tips voor onder de 300 euro (liefst goedkoper) voor een schroefset voor m'n golf 1? Die van Sjaak bijvoorbeeld is dat wat? Belangrijkste dat ze goed laag kunnen en comfort maakt mij eigenlijk bijzonder weinig uit. En als het maar niet gaat piepen en kraken na een paar maanden.
 
Iemand hier nog interesse in een John Gold AP150 cruisecontrol set met stuurhendelbediening? Werkt op vacuum. Heb m over wegens overstap op diesel, geen zin om mn vacuumpomp te slopen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top