[SF.Net Motormeet #1] Zondag 22 mei 13:00 @ De Meern

Ik zeg toch ook niet dat t kut was. Maar lul ook niet zo stom dat iedereen al startte. Dat hoorde wij niet en toen we het hoorde was t al te laat.

Zelf zou je het wellicht ook kut vinden als iedereen opeens weg is. Ik zeg ook niet dat het niet gezellig was maar iets meer onderling overleg was misschien best handig geweest.
 
Tuurlijk wel, maar ga nou niet allemaal roepen dat het kut was e.d.

het was natuurlijk slecht gegaan met de mc-cruise maar dat hebben we niet expres gedaan, en de tijd daarvoor (ook tijdens de regen) vond ik wel heel gezellig eerlijk gezegd, en vin dhet ook niet erg om dat te herhalen, dan spreken we gewoon bij de mac zelf af :)

dan hoeven we er al nie naartoe te boeke :+
volgende keer regel ik optijd vrij!
 
Ohw fuck, waar ben je geflitst dan? En met welke snelheid? Hoop niet dat EGT ook wat binnen heeft... :)
 
Met wat voor snelheid? Als het maar niet precies dat stukje is waar EGT ff ging sporten met Rowan, dat was precies bij Reeuwijk namelijk :x

Of was het op de heenweg?
 
92 euro. 141 waar je 120 mag.... valt me nog mee eigenlijk, ik was wel ff bang dat we net op dat stuk wat meer van de rechterhand waren. Maar goed, tis niet anders.
 
Heb op de heenweg nog wel de 250 aangetikt.

Ik heb nog niks binnen, maar of dat nou goed of slecht nieuws is :p

3 dagen geleden kreeg ik er al 1 van 88 euro, 14 te hard hier in Zoetermeer
 
Heb op de heenweg nog wel de 250 aangetikt.

Ik heb nog niks binnen, maar of dat nou goed of slecht nieuws is :p

3 dagen geleden kreeg ik er al 1 van 88 euro, 14 te hard hier in Zoetermeer

Hoop voor je dat dat niet bij reeuwijk was anders zijn de komende dagen erg spannend voor je denk ik :x
 
Hm vaag, dat lukt me niet...


Ik ben ingelogd met DigiD, daarna kenteken ingevuld... maar het fotofilm nummer is Set_35 ipv een lang getal zoals aangegeven in de instructie.
Krijg hem iig niet te voorschijn :p
 
Back
Top