[SF.Net Motormeet #1] Zondag 22 mei 13:00 @ De Meern

Uhm heb er inmiddels al een paar gehad :p

Nu de Z1000:
5616571315_d83f40e8c8_z.jpg


Dat was het :)

Wat een tof apparaat is dit zeg!!

Ga meteen marktplaats omspitten!
 
Waar blijven die spectaculaire foto's van de rit ?
- Power slides
- Wheely's
- Nick met een dikke freestyle op de snelweg.
- Chickes
- Massa inhaal acties

:D
 
Haha inderdaad!
En foto's van stoere bikers met een shirt waar op staat: if you can read this, my bitch fell off.
 
Ik denk dat er weinig pix zijn geschoten, wat dat betreft ook allemaal een beetje jammer moet ik zeggen, heel die meeting is in de soep gelopen...

Heb ik daar nou verdomme mijn rijbewijs voor moeten halen :+ ?





Grapje :*
 
Eerst baalde ik er van dat ik niet kon komen met me kapotte schouder, maar zoals ik het nu lees was om 3 uur 's middags wakker worden lang niet zo erg:p
 
Wij zijn uiteindelijk maar met de Zoetermeerders bij de mac in Zoetermeer gaan eten dus :p
Rowan en Joep waren nog bij de audi's aan het kijken, iedereen ging ineens weg.... en toen ze terug waren, waren we te laat :+

Nja jammer, volgende keer beter.
 
Tja lekker handig ook om bij audi's te gaan kijken als iedereen aan het starten is. Maar goed, ik vond het gezellig, en als het niet beviel, dan kom je toch niet meer :p
 
Tja lekker handig ook om bij audi's te gaan kijken als iedereen aan het starten is. Maar goed, ik vond het gezellig, en als het niet beviel, dan kom je toch niet meer :p

Ja lekker handig dat je niet ff een gil geeft dan he. Ook al was het maar voor korte duur, ik vond het wel gezellig. Mag ik de volgende nog wel komen?
 
Tuurlijk wel, maar ga nou niet allemaal roepen dat het kut was e.d.

het was natuurlijk slecht gegaan met de mc-cruise maar dat hebben we niet expres gedaan, en de tijd daarvoor (ook tijdens de regen) vond ik wel heel gezellig eerlijk gezegd, en vin dhet ook niet erg om dat te herhalen, dan spreken we gewoon bij de mac zelf af :)
 
Back
Top