Seizoen 2012

Ik kom, als het mag... ook wel eens een keertje meerijden.

Mag dit voor 1 race? En waaraan moet ik en mijn scooter dan voldoen?
Gewoon algemene richtlijnen, want scooter komt in orde voor een ander kampioenschap.

Als het mag, breng ik nog wat rijders mee :)

Als je nou gewoon een jaarinschrijving neemt :)
Dan krijg je 10 wedstrijden en je rijdt met mensen van een stevig niveau waarvan je zelf waarschijnlijk ook nog harder gaat rijden ook ;)
 
Owkej.... Heb het reglement eens doogenomen.

Het gaat van verplichte Airbox tot verplichte lege tank. En benzine moet ik aankopen daar?
Lijkt me de Formulle 1 wel :)

Zoals ik dacht, kan ik mijne hele scooter gaan ombouwen voor 1 raceje... En daar heb ik geen zin in uiteraard. Delen jullie geen wild-cards uit voor 1 wedstrijd? en bv. vertrekken op laatste plaats en niet meetellen in het kampioenschap?

Een heel jaar kan ik toch niet meerijden, door financiën, verplaatsing en andere kampioenschappen.
Maar als ik eens kan komen rijden, verander ik mss wel van gedachte...
 
Owkej.... Heb het reglement eens doogenomen.

Het gaat van verplichte Airbox tot verplichte lege tank. En benzine moet ik aankopen daar?
Lijkt me de Formulle 1 wel :)

Zoals ik dacht, kan ik mijne hele scooter gaan ombouwen voor 1 raceje... En daar heb ik geen zin in uiteraard. Delen jullie geen wild-cards uit voor 1 wedstrijd? en bv. vertrekken op laatste plaats en niet meetellen in het kampioenschap?

Een heel jaar kan ik toch niet meerijden, door financiën, verplaatsing en andere kampioenschappen.
Maar als ik eens kan komen rijden, verander ik mss wel van gedachte...

Je hoeft geen airbox te hebben en benzine moet je gewoon zelf meenemen.
Daginschrijving kost 100 euro, Maar hij moet idd wel voldoen aan het reglement.
 
Je hoeft geen airbox te hebben en benzine moet je gewoon zelf meenemen.
Daginschrijving kost 100 euro, Maar hij moet idd wel voldoen aan het reglement.

Ok dat is duidelijk! Daarom vroeg ik het dus hier, ipv heel dat reglement te lezen. Want elke race merk ik dat ik 99% in orde ben maar dan kijk ik eens rond me heen.... :D
 
In de grote lijnen wel.

Voor de scooters veranderd er helemaal niks en voor de pitbikes gaan we over naar de 2Race reglementen (cilinder en carb wijzigen dan).

Maar ik wacht nog even op 2Race met confirmatie ervan :).
 
Wanneer komt er nou is duidelijkheid? ik hoor allemaal verhalen dat Emmen,Lelystad geschrapt worden van de kalender en dat alles 2Race wordt?Anders zijn we weer terug bij af!! SOBW!
 
Zal wel meevallen, indien Emmen & Leystad geschrapt worden, kan je beter bij 2Race gaan rijden, of SOBW weer oppakken inderdaad ;), maar zover komt het vast niet....SBO blijtft SBO (hoop ik)
 
SBO 2012

Zal wel meevallen, indien Emmen & Leystad geschrapt worden, kan je beter bij 2Race gaan rijden, of SOBW weer oppakken inderdaad ;), maar zover komt het vast niet....SBO blijtft SBO (hoop ik)
Dit is inderdaad het grote probleem bij de SBO(race),je hoort of ziet niets over het nieuwe seizoen of de eventuele nieuwe regels.
Al helemaal niet op de SBO site(laatste update oktober 2010!!!!).
Het lijkt er op dat door al deze onduidelijkheid,vooral onder de pitbikers,de drive om door te gaan in 2012 bij de SBO weg is.
Door eenvoudigweg meer te communiseren met de leden,dmv dit forum,facebook,de SBOsite,Racesport etc zou er veel onduidelijkheid weggenomen kunnen worden en wat belangrijker is ledenverlies te voorkomen,misschien zelfs ledenwinst wat weer zou kunnen resulteren in lagere inschrijfkosten etc.
Zelf ben ik klassevertegenwoordiger van de pitbike -10pk klasse maar ook ik hoor niets!!!!
 
Last edited:
ik vind ook inderdaad dat er over het nieuwe seizoen te weinig word medegedeeld!
en een nieuwe update op de site zou ook geen overbodige luxe zijn.

ik ben zelf druk bezig om mijn scoot klaar te maken voor het nieuwe seizoen en het zou mooi zijn als we ook weten waar wij met onze scoots en pitbike,s gaan rijden aankomend seizoen!

ik hoop dat we snel iets van een tijdenlijke of definitieve kalender te zien krijgen.

gr sanderrrr
 
Het racen gaat absoluut niet weg en er gaan wat dingen veranderen.

We zijn druk bezig met alles uit te werken en ook een nieuwe website is al in verre staat van af!

We brengen alle leden binnenkort op de hoogte :)
 
Misschien inderdaad de moeite waard om even een dagje naar die website te kijken. Opzich prima website, ziet er zeker professioneel uit, maar dan moet die wel ge-update worden. Ook bij records etc. is die lang niet meer ge-update.
 
Back
Top