Scoot'Up CD 7 april bij de platenzaak powered by ST.net

Iedereen is denk ik wel bekend met de 'Explosive Car Tuning CD's'.

Vanaf 7 april is nu ook de Scoot'Up CD verkrijgbaar bij de platenzaken !
De beste jumphits gemixt door PatB, dus voor elke jump- en scooterliefhebber dé wannahave !

scoot'up4.jpg


ST.net doet hiervan een groot deel van de promotie en binnenkort ook @ TMF te zien etc.


PS: het is niet nodig dit topic te verpesten met een discussie of je nu wel of niet van Jump houdt !
 
Advertisement - register to remove this

hahahaa vet is het een dubbel cd ?

en wnr kan je het zien op TMF over hoeveel weken ong. of word dat hier gepost :*
 
Ik vind 't opzich een leuk initiatief, maar 't stopt de 'scooterrijders' gelijk weer in een bepaald hokje.. Een soort Breezer-gehalte om 't zo maar te zeggen.
Want ik denk dat veel mensen 't ook met me eens zullen zijn dat 'Explosive Car Tuning' giganitische foute CD's zijn.

nofi, maar vind 't een beetje jammer.:*
en hoopt dat er mensen zijn die me begrijpen
 
@ ZIPSP|Castrol : Zo kan je denk ik alles in hokjes plaatsen.
Net als de explosive car tuning cd's kan ik best begrijpen dat het gezien wordt als 'foute' cd's. Anderzijds verkoopt het wel goed, dus het betekend dat er gewoon een grote markt voor is. Blijkbaar is het gewoon een vraag-aanbod kwestie.

en daarbij heeft ieder (gelukkig) eigen smaak :)
 
Zoals ik al zei: nofi. Ik begrijp opzich best waarom je/jullie/men dit doet, maar het bevestigd imo een beetje de vooroordelen die er over 'ons' zijn. Terwijl ik over 't algemeen het niveau hier van Scooterforum/-tuning hoger vind liggen.
Het is meer in 't straatje van scooter-freaks om 't misschien duidelijker te maken. Snap je?

Ach, ik houd 't bij 't Magazine; eindelijk een beetje kwaliteit.:*
 
Back
Top