Scooterforum.net Crew wenst iedereen prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar

Advertisement - register to remove this

fijne kerstdagen en een knallend nieuwjaarrrrr!!

sxmissst.gif
 
Wat hier boven staat wens ik jullie ook allemaal 8)
En een :W nieuw jaar, met veel (B), weinig :r en hopelijk geen :| momenten.
Een :* voor jullie allemaal, zorg dat je met je zatte kop niet |( dan komt alles (Y).
 
Originally posted by Boyd
Ik denk dat ik namens heel (lol 4 members :p ) 3B-R kan spreken als ik deze boodschap met jullie deel :)

:W Een prettige kerst en een blaaschend 2003 :W


(helaasch sta ik zelf op men snowboard met oud en nieuw ;) )


* Joost@aerox seconds that *
 
Iedereen natuurlijk een geweldige kerst toegewenst, en moge het nieuwe jaar weer mooie memorabele gebeurtenissen brengen

Ook namens alle smileys die ons het afgelopen jaar geweldig gediend hebben:

:) :( :eek: :D ;) :p :rolleyes: 8) :mad: :eek: :p :? :| 0? |( :! :W :~ :* :+ }) :# 8P :Z {! :X *D :z |:) x| :-: ]:) :r }:O -:- ;( :love: 9||6 :7
 
IeDereen Fijne DaGen gewenst.

En kijk verdomme uit met dat vuurwerk !!
Vandaag in mn dorp, ook op het nieuws geweest...heeft iemand
zijn hand en een paar vingers eraf geblazen + geen zicht meer door 1 oog...door zo'n verdomde Staafbom gemaakt van sterretjes...
Dus LET EROP !!!
 
Originally posted by Hessman
IeDereen Fijne DaGen gewenst.

En kijk verdomme uit met dat vuurwerk !!
Vandaag in mn dorp, ook op het nieuws geweest...heeft iemand
zijn hand en een paar vingers eraf geblazen + geen zicht meer door 1 oog...door zo'n verdomde Staafbom gemaakt van sterretjes...
Dus LET EROP !!!

Mja das dus gewoon een typisch voorbeeld van dom bezig zijn. Hoe lullig het ook klinkt ik er heb er hard om moeten lachen. Je moet gewoon je kop gebruiken die heb je niet voor niks....

Anyway :)

Frohe Weinachten :)
 
Originally posted by Robbie
Hoe lullig het ook klinkt ik er heb er hard om moeten lachen. Je moet gewoon je kop gebruiken die heb je niet voor niks....

Als jij eens je Domme kop zou gebruiken zou je weten dat je dit soort dingen niet moet zeggen.....die gozer mist voor de rest van zijn leven zijn hand en 2 vingers, en een oog...
en jij gaat met je domme kop lopen lachen, toon eens een beetje medeleven in plaats van te lachen...Nou, doe ik ook eens dom...Jij knalt op een auto en breekt daarbij je rug...dan ga ik ook niet posten dat je dom bezig was en beter had moeten uitkijken..
Denk ff na voordat je post !

Sorry Mods, maar ik vond het zeer lullig voor die gozer...zoiets gun je niemand...

Vrolijk kerstmis 0?
 
Laten we in de kerstgedachte blijven en iedereen vrede op aarde0? etc. Hetzelfde als hierboven merry x-mas and a Happy new year!!!!:#
 
Back
Top