ScooterBase.net is back !!!

Yes... en hoe !!!!
Nog enkele dagen en de volledig vernieuwde ScooterBase.net wordt officieel gereleased... !

... en wel op maandag 26 februari ...

Het is niet zomaar een upload-je-foto-en-wat-info website meer, maar een volledig volwaardige community met talloze opties. Vriendenlijsten, meerdere scooters per profiel mogelijk, makkelijk uploadsysteem met tekst per foto mogelijk, uitgebreide mogelijkheden bij berichten, uitgebreide en goed werkende search enzo enzo....
Eigenlijk te veel om gewoon even hier op te sommen.

sb_screenshots.jpg


Kortom, maak alvast nieuwe foto's van je project(en) en verzamel informatie voor je nieuwe profiel !

SB.net gaat ook internationaal (meerdere talen) met promotie in verschillende buitenlandse magazines en met nieuwe samenwerkingen met verschillende bedrijven !


Uiteraard hebben we ook nieuwe mensen nodig die gemotiveerd ScooterBase.net willen moderaten en zich willen inzetten om alles up-to-date te houden. Heb je interesse om nieuwe profielen te controleren, berichten te lezen en/of verwijderen en SB.net en alle members te helpen om verder te groeien ? Meld je aan via info@scootertuning.net met je motivatie !

Uiteraard is SB.net v2.0 niet zomaar ontstaan...
De volledig nieuwe site is gebouwd door Kees (aka Kees, of former 'wipkip' :p) en Roger (TuxBeatz) voor de programmering. Absoluut hulde voor deze state-of-the-art website :W Design is done by st.net
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Bas als jij dat op prijs stelt kun je de domeinnaam wat mij betreft gewoon terug krijgen hoor? Ik zou HEEL goed moeten zoeken misschien heb ik nog een backup van de software haha dan zou het online kunnen..
 
Denk dat het opstarten van een nieuwe scooterbase weinig zinvols is.
Was er ook admin op maar heel het wereldje krimpt langzaam maar zeker in.
Zie je ook hier op dit forum in de projectmap bijvoorbeeld. Vroeger kwamen er elke week nieuwe projecten bij en waren er zat mensen die er veel geld in investeerden. Nu zijn het nog enkelingen die er echt mee bezig zijn. Meestal gaat het dan ook om mensen die er al heel lang mee bezig zijn en zelf veel oudere members zijn er mee gestopt en komen enkel hier nog eens langs om weer even up to date te zijn zoals in mijn geval.

Een scooterbase heeft dus weinig zin. Hier in Belgenland is het scootergebeuren helemaal dood en in Nederland wordt het er iig ook niet beter op heb ik vernomen!

Ik kan me nog wel goed de tijd van het oude scooterbase herinneren... super veel profielen en een heel sociaal netwerk dat er mee verbonden was. Als je dat vergelijkt met de realiteit de dag van vandaag dan moet je daar je conclusies uit trekken en weet je dat het verloren moeite is.
 
Kijk verder dan je neus lang is. De scene zoals die ooit was op ScooterBase is er niet meer in die omvang.

Maar al die Vespa-rijders met hun toertochten dan... Zou je daar geen community voor kunnen bouwen? Innoveer en ik denk dat je een geweldige groep mensen bij elkaar krijgt.
 
Back
Top