ScooterBase.net is back !!!

Yes... en hoe !!!!
Nog enkele dagen en de volledig vernieuwde ScooterBase.net wordt officieel gereleased... !

... en wel op maandag 26 februari ...

Het is niet zomaar een upload-je-foto-en-wat-info website meer, maar een volledig volwaardige community met talloze opties. Vriendenlijsten, meerdere scooters per profiel mogelijk, makkelijk uploadsysteem met tekst per foto mogelijk, uitgebreide mogelijkheden bij berichten, uitgebreide en goed werkende search enzo enzo....
Eigenlijk te veel om gewoon even hier op te sommen.

sb_screenshots.jpg


Kortom, maak alvast nieuwe foto's van je project(en) en verzamel informatie voor je nieuwe profiel !

SB.net gaat ook internationaal (meerdere talen) met promotie in verschillende buitenlandse magazines en met nieuwe samenwerkingen met verschillende bedrijven !


Uiteraard hebben we ook nieuwe mensen nodig die gemotiveerd ScooterBase.net willen moderaten en zich willen inzetten om alles up-to-date te houden. Heb je interesse om nieuwe profielen te controleren, berichten te lezen en/of verwijderen en SB.net en alle members te helpen om verder te groeien ? Meld je aan via info@scootertuning.net met je motivatie !

Uiteraard is SB.net v2.0 niet zomaar ontstaan...
De volledig nieuwe site is gebouwd door Kees (aka Kees, of former 'wipkip' :p) en Roger (TuxBeatz) voor de programmering. Absoluut hulde voor deze state-of-the-art website :W Design is done by st.net
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Aangezien ik overspoeld word met berichten.

Iedereen ziet natuurlijk die mooie groene balk op zijn profiel. Dit is het nieuwe warning-system, zolang ie groen is ben je veilig en kan je lekker skoeters blijven kijken :z
 
Is het mogelijk dat er net zoals de oude scooterbase weer op de voorpagina waar nu alleen nieuwe scooters en updates van scooters staan ook nog erbij kan komen dat als er gereageerd wordt dat die in een rijtje komt te staan??

DIe priveberichten functie, hoe zit dat trouwens?? als je dat aanvinkt krijgt diegene een pop up venster ofzo?? of mail of iets dergelijks?
 
Misschien een brutale vraag

maar is het mogelijk om bij het Merk Honda nog een type er bij te kunnen zetten ?

Namelijk: Dylan

Het is een motorscooter maar wel een scooter

Of gaat het dan te ver ?

Me pa wil namelijk dolgraag op scooter base :p

gr. Robin
 
Best een hoge schop van een 5 jaar oud topic, ik weet het...
Maar wat is er eigenlijk gebeurd met scooterbase? Is dit gewoon verwaarloosd, was er geen tijd meer voor, misschien geen geld om de servers te bekostigen of nog iets anders?
Toch een beetje zonde van deze toch mooie site waar ik vroeger uren kon op spenderen.
 
Goed punt. Kees zou toendertijd de site oppakken, maar dit is niet gebeurt. We hebben ook het domein daarna niet meer terug gezien, zodat we hier nog via het forum en de profielen/albums er wat mee kunnen doen.
 
ik vind het zowieso zonde wat er met st.net en scooterbase is gebeurd

geen updates e.d

ikzelf vond dit altijd een mooi alternatief in plaat van op scooterfreaks te hangen waar als die jongetjes van 15 op zitten

komt er uberhaupt nog een update o.i.d

mvg brian
 
Ga daar maar niet van uit, heel de scooterwereld word steeds minder. Jongeren hebben voort liever een BlackBerry abonnement en een dure nickelson vuilniszakjas.
 
Last edited:
Hele domein is idd weg. Heb er toen aardig wat uurtjes in gestopt, zou er zo weer tijd voor vrij maken.
 
Back
Top