Scooterbase Crew

Status
Not open for further replies.
Beste forummers,

Geruime tijd zijn de reakties op scooterbase van schrikbarend laag niveau, soms zelfs vervelend om te lezen. We willen dit effectief aanpakken door het beter te modden, daarom zijn we voor scooterbase op zoek naar een complete modcrew.

Lijkt je dit wat, om op scooterbase profielen te modden, dus foto's te verwijderen, reakties te verwijderen, projecten onderhouden en meedenken aan een effecient scooterbase, ---inschrijven gesloten---.

Waaraan je moet voldoen:
-Minimaal 16 jaar zijn.
-Zelf een scooter hebben en verstand van scooters hebben.
-Enige tijd lid zijn van het forum.
-Veel op scooterbase surfen.
-Streng maar rechtvaardig zijn
smile.gif


Tevens zoeken we iemand, die het leuk vind om PHP/MySQL te coden, die scooterbase efficienter wil coden. Dit om te zorgen dat we het nietmeer uit te hoeven zetten tussen 16h00 en 20h00.
Heb je hier intresse voor, ---inschrijven gesloten---.

Groeten vanuit de Crew.

ps. je kan ook je vragen hier in het topic stellen.
 
Advertisement - register to remove this

ik heb een vraag @ Bas/Freezer

wat moet er precies gebeuren met dat PHP/MySQL gedoe..
ik zou er namelijk best mee willen helpen..
 
Originally posted by Marcel-NRG
ik heb een vraag @ Bas/Freezer

wat moet er precies gebeuren met dat PHP/MySQL gedoe..
ik zou er namelijk best mee willen helpen..

Image systeem opnieuw coden.
 
emailen heeft btw geen zin meer, ik heb genoeg mensen, en ben nu bezig een selectie te maken.
 
Originally posted by RePlayer
Het forum zelf kan trouwens ook een stuk efficentier door een forum op maat te maken.

:| :| :|
Denk je dat????
Knappe jongen als jij een beter forum kan maken dan een forum waar al meer dan een paar jaar ontwikkeling in zit en door een hele groep php freaks in elkaar is gezet.
 
Originally posted by EvoPower
:| :| :|
Denk je dat????
Knappe jongen als jij een beter forum kan maken dan een forum waar al meer dan een paar jaar ontwikkeling in zit en door een hele groep php freaks in elkaar is gezet.

Dat denk ik niet, dat weet ik zeker!
Ook al zit er misschien zoveel jaren ontwikkeling in, vB (en anderen) staan er toch om bekend veel van de server te nemen, zowel dataverkeer als processen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top