Scooter verzuipt :(??

hallo
ik heb een kymco zx50 en sinds eergister loopt ie niet meer als 200 m, dan valt ie gewoon weg en lijkt het alsof die verzuipt want als je gas geeft valt hij weg.. iemand die me hierbij kan helpen of weet waar ik moet kijken om dit op te lossen ?
 
Advertisement - register to remove this

FF alles nalopen , dus Carbrateur , filter en Bougie , en als je wilt weten of het een warm/vast loper is ga er eens mee rijden , houd ie dan op na 200 meter en krijg je hem niet meer aan de praat dan heb je dus een vastloper. Je merkt dit als het gaat Bwooap bwooaap en UIT .
 
Had ik pas geleden ook kwam door mijn powerfilter sproeier half verstop.
maak je carb. eens goed schoon waarschijnlijk is het dan opgelost.

grtz.


Als je powerfilter gebruikt kan er geen vuil in je vlotterbak komen....

Als je ff logisch na denkt weet je wel waarom

Je vlotterbak kan wel vies worden door bijvoorbeeld vuil in je benzine
 
en wat moet ik doen als ik een warmloper heb ?

Als je geluk hebt is het opgelost als je de carbu schoonmaakt (vooral sproeier goed doorblazen, liefst met luchtpistool) en een nieuwe bougie plaatst.

Zoniet dan zal je de cilinder eraf moeten halen en die + zuiger moeten poetsen met scotchbrite/brillo en hopen dat hij dan wel weer wil.

En zodra het weer loopt controleer je de bougiekleur om te zien of het wel goed afgesteld is
 
ik heb nu mijn carb eraf gedraaid de bougie was trouwens koffiebruin maar hoe kan ik de carb nu het beste schoonmaken ? ik hoef toch niet aan de lucht en benzine schroef te komen ofwel ?
ik heb een luchtpistool moet ik gewoon alles uit elkaar draaien en uitspuiten ?
 
Als je geluk hebt is het opgelost als je de carbu schoonmaakt (vooral sproeier goed doorblazen, liefst met luchtpistool) en een nieuwe bougie plaatst.

Zoniet dan zal je de cilinder eraf moeten halen en die + zuiger moeten poetsen met scotchbrite/brillo en hopen dat hij dan wel weer wil.

En zodra het weer loopt controleer je de bougiekleur om te zien of het wel goed afgesteld is

..
 
Back
Top