Scooter verkocht, gezeik achteraf

Dit soort type mensen kan gewoon niet hebben dat ze zijn aangehouden door politie. Beetje triest, je weet dat je kan worden aangehouden door politie.


Maar ik zo gewoon naar politie gaan. straks zeg je iets verkeerds tegen de "eigenaar" en verhaalt hij dat op JOU en heb jij straks problemen met politie dus.

Niet eigenwijs doen maar gewoon naar politie gaan!!! voordat je strax in problemen zit


mvg :)
 
zet dat ding gewoon bij hem voor de deur en gooi die sleutels in zijn brievenbus.neem een paar vrienden mee als je dat doet,kunnen die voor je getuigen dat je hem bij hem voor de deur hebt gezet enzo.
 
srlwd said:
zet dat ding gewoon bij hem voor de deur en gooi die sleutels in zijn brievenbus.neem een paar vrienden mee als je dat doet,kunnen die voor je getuigen dat je hem bij hem voor de deur hebt gezet enzo.


en dan zegtie dattie gestolen is

nee slim

gewoon via politie spelen
veel slimmer en veiliger

doen die niksnutten tenminste nogeens wat
 
Idd , zo'n groot probleem is het niet om even de politie te bellen of langs te wippen :)

Desnoods loop je ermee naar de politie en laat je hem daar achter ( als het mag ).
 
iig naar de politie gaan iig , zou ik wel doen iig...

die gast heeft zelf de scooter bekeken en is akkoord gegaan , als de scooter al niet goed was heeft ie zelf er niet goed op gelet. en verder is het zo dat als er iets niet goed was had ie direct terug moeten komen (dan had ie nog geen poot om op te staan, garantie tot aan de deur, je hebt m immers geen garantie geven) , als hij er op gereden heeft terwijl hij wist dat er iets niet klopte (en dat wist ie) , dan is hij zelf schuldig aan zijn eigen nalatigheid om de boel te (laten) maken. en dat dan de politie de boel overhoop trekt en dus de scooter sloopt is imo ogen onzin , als niet kan worden bewezen dat jij een begrenzer hebt en ze slopen je rommel moet de politie er voor zorgen dat de scooter weer in de staat komt van hoe dat ze m kregen..

dus jij hebt er 0,0 mee te maken , dus gewoon de politie inlichten , en hem een aangetekende brief sturen dat jij verklaard niet verantwoordelijk te zijn in geval van diefstal omdat hij m daar onbeheerd heeft achtergelaten. en ook de sleutels meesturen en dat ook in de brief vermelden.

dan heb je jezelf iig een beetje ingedekt. en een kopie bewaren van de brief.
 
Idd, dat er hier nog over gediscusieerd word! Je bent echt een achterlijke als je niet gewoon langs de politie gaat en die sleutels en je verhaal komt brengen :L
 
IK zou ten allen tijde de sleutels bij de politie brengen
en NIET terug sturen

straks raken ze kwijt of hij zegt ze nooit ontvangen te hebben.
 
wat een brutaliteit. ik zal in ieder geval niet heen en weer gaan lopen met die scooter, dus niet bij hem voor de deur zetten, dan krijg je kat en muis spel. gewoon via politie handelen, of (gedeelte van) het geld terug geven en een andere koper zoeken (je broer dan he).
 
MHR said:
wat een brutaliteit. ik zal in ieder geval niet heen en weer gaan lopen met die scooter, dus niet bij hem voor de deur zetten, dan krijg je kat en muis spel. gewoon via politie handelen, of (gedeelte van) het geld terug geven en een andere koper zoeken (je broer dan he).
Verkocht is verkocht. Kost zijn broer/hemzelf een hoop extra werk als hij hem weer moet verkopen en nu loopt hij niet eens meer.

Gewoon zoals eerder aangeraden hier in het topic, de politie even een belletje geven. Zij zullen er gerust tijd voor willen maken.
 
dennis AMEN;)

Nee serieus, ik zat het door te lezen en snap TS zijn punt wel. jij wilt het gewoon onderling oplossen maar daarmee stel je jezelf voor risico's! Stel dat die scooter wordt weg gejat, dan ben je gewoon het haasje! (en de eigenaar weet dat ook he;) ... die kan hem ook ff ophalen 's nachts).

Ga gewoon ff langs de politie, die bijten niet en zullen je verhaal snappen. jij hebt iets verkocht, je hoeft daarbij geen garantie te geven! netjes afhandelen is gewenst maar na betaling en verlating van jouw grond met de scooter heeft de nieuwe eigenaar geen poot meer om op te staan.

gewoon ff bellen of langsgaan, niet mee wachten. succes!
 
als je een broek koopt, je word wat dikker in 3 weken, kan je hem toch ook niet terug brengen;), (misschien niet relevant, maar tis wel zo)
 
mja , HIJ heeft de scooter daar (onbeheerd) achtergelaten, dus als ie gestolen word heeft HIJ pech....

als ik mijn scooter op een parkeerterrein van een sporthal oid neerzet en hij word gejat is de sporthal toch ook niet verantwoordelijk ? ;)
 
Je broer heeft dat ding aan hem verkocht dus hij is toch van hem? HIJ zet hem bij jou voor de deur en gooit ze sleutels door je brievenbus.. Dus als die gejat word heb jij daar toch niks mee te maken.. Als jij de sleutels binnen laat liggen..
Maarja, kzou toch even naar de politie gaan.. Zeggen dat er een vreemde scooter voor je deur staat en dat de sleutels door je brievenbus zijn gegooid.. + verhaal even uitleggen :p Ik denk dat ze die gast alleen maar uitlachen en zeggen tjaa zijn probleem..

Ik zou trouwens zeggen bedankt voor de scooter, de groente! ;)
 
W35L3Y said:
Je broer heeft dat ding aan hem verkocht dus hij is toch van hem? HIJ zet hem bij jou voor de deur en gooit ze sleutels door je brievenbus.. Dus als die gejat word heb jij daar toch niks mee te maken.. Als jij de sleutels binnen laat liggen..
Maarja, kzou toch even naar de politie gaan.. Zeggen dat er een vreemde scooter voor je deur staat en dat de sleutels door je brievenbus zijn gegooid.. + verhaal even uitleggen :p Ik denk dat ze die gast alleen maar uitlachen en zeggen tjaa zijn probleem..

Ik zou trouwens zeggen bedankt voor de scooter, de groente! ;)

Iig eeerst melden @ politie anders krijg je zeker achteraf gezeik.
 
Dennis said:
Nog nieuws toevallig?

Ja meneer wilt zijn geld terug, wat meneer dus mooi niet krijgt en een rechtzaak wordt.

Koper staat vrij zwak dus zie het vrij zonnig in +ralf+
 
Back
Top