Scooter Ophaal Service

---Advertorial---

De scooter ophaal service! Service voor het transporteren van tweewielers. Dagje circuit racen??

Wil jij een scooter of bromfiets kopen maar heb je geen idee hoe je hem gaat ophalen?

Is jou scooter of bromfiets kapot en moet hij naar de plaatselijke dealer worden gebracht?

Pech langs de weg?? Of wil jij je Tweewieler simpelweg van A naar B laten transporteren?

Geen probleem! Bel SOS! Sla het nummer op en wij laten je nooit in de steek. Bezoek de website voor meer informatie www.scooterophaalservice.nl

Word nu lid en maak kans op een dagje racen op een Zip SP 2000 wedstrijd race scooter uit het NK scooterracen! Samen met ons team ga jij onder begeleiding kennis maken met het circuit racen. De hele dag word gefilmd en op DVD gemonteerd.

Voor vragen stuur een mailtje naar info@scooterophaalservice.nl of bel 0613 – 452956
 
Advertisement - register to remove this

Leuk initiatief. :) Jammer dat het niet landelijk is...

"Zie je een half uur lopen niet zitten... Tegen een vergoeding van 22,50 exclusief km vergoeding halen wij je op".
:rolleyes: Ik loop liever een half uur dan 25 euro betalen. :X
 
+ dat de meeste dealers zelf wel een busje hebben waarmee ze je scooter kunnen transporteren. Wel leuk die naam trouwens; "SOS"-:-
 
Wel leuk en aardig,

Hoelang duurt het om opgehaald te worden? Zo lang misschien dat je beter kan lopen?
Jammer van dat niet landelijk is, maar enigzins ook beter kan je misschien op de site vermelden wij zijn binnen half-uur bijvoorbeeld bij u om op te halen.

En de prijs vind ik beetje jammer, zelfs meiden met scooter die bellen liever eigen vader :p

Mja, het is hoe je bekijkt. Wel leuk idee opzich, maar weet niet zeker of dit goed gaat komen.
 
+ dat de meeste dealers zelf wel een busje hebben waarmee ze je scooter kunnen transporteren. Wel leuk die naam trouwens; "SOS"-:-


Hier in amsterdam gebruiken bijna alle dealers de service van sos! ze vragen zelf 50 euro aan hun klant en rekenen 25 euro af met de scooter ophaal service. stinkerds verdienen dus 25 door een telefoontje te plegen hahaa
 
Wel leuk en aardig,

Hoelang duurt het om opgehaald te worden? Zo lang misschien dat je beter kan lopen?
Jammer van dat niet landelijk is, maar enigzins ook beter kan je misschien op de site vermelden wij zijn binnen half-uur bijvoorbeeld bij u om op te halen.

En de prijs vind ik beetje jammer, zelfs meiden met scooter die bellen liever eigen vader :p

Mja, het is hoe je bekijkt. Wel leuk idee opzich, maar weet niet zeker of dit goed gaat komen.


Het is al goedgekomen. we worden suf gebeld door verschillende bedrijven of wij brommers van hun klanten kunnen ophalen. sinds kort hebben we er een tweede bus bij moeten kopen en het word bijna tijd voor een derde. Dit betekend dat we er meer provincies bij kunnen plakken en mischien ook landelijk kunnen worden.

Een pech-langs-de-weg service is een bijkomende verdienste en dat gebeurd idd niet al te vaak.

Prijs duur!? Is niets vergeleken bij wat de dealers vragen.

En als je een eigen vader hebt die je kan ophalen hoef je je al helemaal niet druk te maken om de prijs hahaha8P
 
Last edited:
Mijn dealer hier rekent €20 (zoetermeer), dus goedkoop/duur is relatief ;)

En pech-langs-de-weg zou wel fijn zijn, had ik wel kunnen gebruiken vandaag :+
 
De ophaal kosten zijn berekend door onder het gemiddelde van scooter zaken omgeving Amsterdam, utrecht, almere en purmerend te blijven. Dan heb idd je mzzl met 20 eutjes van jou dealer:)

Bij pech langs de weg kunnen lekke banden, kapotte bougies en geknapte v-snaren ter plekke worden gerepareerd.
 
Klinkt goed :) laat het maar weten waneer jullie landelijk gaan, met strax elke dag 20 km per rit kan het soms nog wel van pas komen ;)
 
Hier in amsterdam gebruiken bijna alle dealers de service van sos! ze vragen zelf 50 euro aan hun klant en rekenen 25 euro af met de scooter ophaal service. stinkerds verdienen dus 25 door een telefoontje te plegen hahaa

niet jokken he...:#
Beumer heeft z'n eigen ophaalservice, Dejo en scooty garage ook...alleen wij zelf doen daar niet aan...:p
 
niet jokken he...:#
Beumer heeft z'n eigen ophaalservice, Dejo en scooty garage ook...alleen wij zelf doen daar niet aan...:p

Daarom zeg ik ook bijna, neal (scootygarage) en tim(dejo) bellen ons geregeld als ze het zelf druk hebben.

En waar werk jij als ik vragen mag?
 
Last edited:
Opzich is het wel wat imo :)

Tuurlijk zullen veel mensen gewoon gaan lopen of pa bellen, maar voor de mensen die die mogelijkheid niet hebben is dit echt een uitkomst.

Lopen is ook niet altijd een optie.
Lekke band of probleempje in de overbrenging zorgt er voor dat je wiel zwaar of helemaal niet draaid. Wedden dat lopen een regelrechte ramp word. :)

Als dat 1 of 2 keer per jaar gebeurd is die 25 euro wel te overzien.
 
Ene op welke race scooter mag je dan rijden?

er staat een plaatje van jos koelewijn bij mag ik dan zijn zip total los rijden :p
 
22,50 euro excl km vindt ik inderdaad duur, bijna elke dealer hier in zuid limburg zit rond de 20 euro voor gewoon ophalen.
 
Back
Top