Scooter met water koelen

toto844

Well-Known Member
Hey ik heb even een klein vraagje ik zag daarstraks dat m'n kvs op was van m'n scooter zou ik er gewoon even water in kunnen kappen want ga morge even kvs kopen.
 
Advertisement - register to remove this

Maar euhm als ik het zo hoor kan ik gewoon even goed met water blijven voortrijden en geen kvs meer gaan halen of wat zouden jullie nu doen toch kvs gaan halen of gewoon met water voort rijden.
 
Het beste is effe om het Water is te laten koken net of je thee gaat maken zeg maar en dan het water effe af laten koelen en dan in je scooter gooien want wanneer je het gaat koken gaat het meeste zout en kalk er al uit dus ook een soort van gedestiriliseerd water:)
 
piaggotuning said:
Het beste is effe om het Water is te laten koken net of je thee gaat maken zeg maar en dan het water effe af laten koelen en dan in je scooter gooien want wanneer je het gaat koken gaat het meeste zout en kalk er al uit dus ook een soort van gedestiriliseerd water:)

Hahah slimme mense hier op het forum bedankt.
 
Flesje gedestileerd water kun je ook gewoon bij de Albert Hijn enzo halen, en het koelt idd beter van KVS. Probleem met water heb je in de winter als het vriest. Dus voor die tijd wel KVS erin kwakken ;)
 
Back
Top