Scooter meeting Haulerwijk

Copskiller

Well-Known Member
Hallo beste mensen

Hierbij wil ik een meeting posten.

Dit is de eerste keer helaas hebben we nog geen stuk weg kunnen regelen om te sprinten/rijden.(Bij succes miss volgend jaar)

Is wel een stuk weg maar dat is openbaar dus eigen risico.

Zie hieronder de flyer

64756559.jpg


Het is bij iemand op het terrein en er is plek genoeg.Eerder hadden wij hier altijd illegale meetings nu is het dus voor het eerst een legale meeting.

Met vergunning uiteraard.

Custom show kan iedereen aan deelnemen uiteraard.(Ter plaatse opgeven)

Er komen van allelei mensen langs ook met bekende scooters.

Ik hoop dat het iets voor jullie is.We maken er gewoon ff een gezellige dag van.

(Ik post het hier gewoon ff zodat jullie het in iedergeval weten)

Graag tot 7 juni

Mvg Leroy
 
Advertisement - register to remove this

word er nu een stukje weg voorzien om te sprinten of niet?
ik moet helemaal uit antwerpen komen, en ga niet alleen maar voor de customshow komen, als er gesprint kan worden, zal ik er zeker bij zijn!
 
Nou helaas hebben we geen stuk om (LEGAAL TE RIJDEN).

Er zit een openbare weg bij die jongen voorthuis dus dat is openbaar(DUS WEL BEKEND EIGEN RISICO{!)Het is niet anders.Maar dit is voor de eerste keer dus misschien volgend jaar wel een legale sprint weg.

Er zal vast en zeker wel ff een sprinter etc getest worden.(Maarja nogmaals is op eigen risico)(Zelf hadden we ook liever een sprintplek gehad omdat we zelf ook sprinters hebben:D)Maarja het is nu eenmaal niet anders dit jaar.

Maarja antwoord op de volgende vraag zijn er prijzen te winnen en zo ja wat voor prijzen.

De prijzen zijn BEKERS.Voor CUSTOMSHOW EN MEESTE VERMOGEN OP DE BANK.:winner::winner::winner:

Wij heten jullie bij deze nogmaals van harte welkom.We maken er een gezellige dag van.

Nogmaals wij kunnen het ook niet helpen dat er niet gesprint kan worden.

Hoop jullie vanaf deze kant genoeg infomatie gegeven te hebben.

En misschien tot 7 juni.+ralf++ralf+

Mvg Leroy
 
Goedenavond:p

Ten eerste niks moet.

Het is op vrijwillige basis.

Ten 2de op een meeting hoeft niet altijd gereden te worden toch.???

En er komen zoviezo meer sprinters.

Dit is het eerste jaar dat we dit organiseren dus misschien volgend jaar wel een sprint erbij.Dat zien we volgend jaar wel weer dacht ik.En aangezien er al zo weinig voor scooters georganiseerd wordt in het noorden.Is dit toch weer een stukkie voor uitgang.

Mvg Leroy*D
 
Wat een pauper flyer zeg.... Lijkt wel werk van een kind van 5.

Maargoed ik ben ook wel benieuwd welke bank er staat.
 
Back
Top