Scooter maakt raar geluid

Dennis H

New Member
Hallo, ik heb sinds een jaar mijn Yamaha neos 2 takt. Hij heeft altijd goed gelopen en er verder geen problemen mee gehad. Maar sinds vorige maand loopt hij niet meer goed. Bij het optrekken met volgas begint de scooter heel erg te trillen en maakt hij een brommend geluid wat voor mijn gevoel uit de carter komt. Ik kan eventueel een video toevoegen van de scooter, waar ik gas geef met de carterkap eraf. Ik denk dat het misschien komt door de koppeling of de variateur, maar een vriend van mij zei dat het ook de krukaslagers zou kunnen zijn.
 
Advertisement - register to remove this

ziet er niet gek uit. rolletjes en vario misschien even checken? en misschien dat je vsnaar aan vervanging toe is.
mooie burnout
Geen burnout, had het achterwiel opgetilt. Rolletjes zijn nieuw en heb ook al meerdere gewichten geprobeerd. Vario is ook nog wol goed en de v snaar heb ik na deze video vervangen. Hoor je dat brommende geluid ook op de video? Dat klinkt misschien minder op de video maar is in het echt even luid als de uitlaat. De scooter trilde ook als een malle toen ik dit deed.
 
Back
Top