Scooter kappen 'wrappen'?

johndebakker

Well-Known Member
heb gister een vivacity gehaald. deze heeft naast motorschade ook kapschade..
heel jammer allemala maar heb hem voor een mooie prijs overgenomen!!

Ik heb vandaag al nieuwe kappen gehaald met goede ophangpunten!
Nu zat ik te denken aan zelf spuiten. maar ben bang voor slechte kwaliteit. of laten spuiten wat redelijk duur is!
maar ik zag ook dat ze autos deze wrappen en heb gezocht voor dat folie. nu heb ik dit besteld maar vroeg me af of er hier mensen zijn met ervaring daarin.. lijkt me namelijk erg moeilijk om b.v. delen zoals de achtervleugel te wrappen (van vivacity dus)...

Ik hoor het graag!
 
Advertisement - register to remove this

waarom heb je niet gewoon een NIEUW kappensetje gehaald? zijn helemaal niet duur , zeker niet omdat je dan niet hoeft te spuiten..

zelf spuiten word vaak lelijk , en wil je het goed doen alsnog duur..

wrappen zal wel willen op vlakke stukken , echter hoekige delen , geulen e.d. zal moeilijk worden , en je moet wel krasvrije kappen hebben dan..
 
Het is wel een hels karwei, de raceauto van mijn pa hebben ze ook gewrapped echter komt dit in de hoeken graag los.... We hebben het wel laten doen overigens.
 
Alstu :)

Maar op sommige plaatsen komt het vinyl los, ook zonder te rijden :p

Voor de geinteresseerden de specs:

Dodge Charger Top Methanol Funny Car
Vermogen +- 3500PK
0-100km/h in 0.945 sec
400m in 5.77 sec > 408.93km/h

vsjpyt.jpg

2wom2xv.jpg

2wc19fl.jpg

2qsoqs7.jpg
 
Het probleem met spuiten was dat die body zo fel vervormd tijdens het rijden dat de lak op plaatsen begint te barsten. En als er iets gebeurt waarbij de body beschadigt is kan het gemakkelijk met carbon bijgeplakt worden en daarna terug een stuk sticker erover, heel wat goedkoper als laten bijspuiten :) en het is bewezen dat het lichter is als spuiten....
 
Back
Top