Scooter houdt in en knallen uit de uitlaat

Vivav

New Member
Kan iemand mij helpen ik heb laatst een grotere sproeier in mn carb gezet 72 van 64 en nu wanneer ik hem start rijdt ie voor 4 seconden en dan houd ie in en rijd die niet meer verder en komen er knallen/plofjes uit de uitlaat zelfs wanneer ik de oude sproeier er weer in doe
 
Advertisement - register to remove this

Ja.
Meerdere keren verkeerd in elkaar.
Anders deed hij het wel.

Magoed los van alle ongein.

Post eerst eens even over wat voor scooter dit gaat.
De staat ervan.
En wat er werkelijk aan vooraf ging.

Vertel meteen waarom je je sproeier tig maten omlaag gooit en hoe lang je met die kleinere sproeier gereden hebt.


 
Ja.
Meerdere keren verkeerd in elkaar.
Anders deed hij het wel.

Magoed los van alle ongein.

Post eerst eens even over wat voor scooter dit gaat.
De staat ervan.
En wat er werkelijk aan vooraf ging.

Vertel meteen waarom je je sproeier tig maten omlaag gooit en hoe lang je met die kleinere sproeier gereden hebt.


Nou de carb zit gewoon goed heb zelfs een carb van een vriend van me geprobeerd zelfde resultaat en ik heb er juist een grotere sproeier in gedaan ik heb er ongeveer 10 minutjes mee kunnen rijden tot die raar begon te doen en er plofjes uit de uitlaat kwamen het is een speedfight 2
 
Heb je het al gevonden heb hetzelfde probleem?
Heb je het al gevonden heb hetzelfde probleem?
Jazeker was al een tijdje geleden maar de onsteking was kapot en op je krukas aan de ontsteking kant zit een klein metaal plaatje wat het vliegwiel vast houd een spie heet dat dacht ik maar die was kapot en daardoor draaide het vliegwiel niet mee waardoor die niet goed vonkte
 
Back
Top