Scooter Design Contest !

Omdat iedereen toch lekker aan het fotoshoppen is de laatste tijd nu ook een scooter contest
smile.gif


Enkel zal deze een maandje of twee open blijven voor inzendingen...

* Het ontwerp hoeft niet praktisch realiseerbaar te zijn
* Je mag meerdere inzendingen doen
* Er zijn prijsjes voor de beste ontwerpen
* Je kunt ze mailen naar info@scootertuning.net

aerox_ontwerpplaat.jpg

PS: Hij is ook nog groter verkrijgbaar
PPS: de afbeelding kan je opslaan met je rechtermuisknop 'save as'

Succes !
& wees gewoon lekker creatief :!

Tips voor fotobewerking: http://forum.scooterforum.net/vbportals/forums/showthread.php?s=&threadid=24608
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

sorry hoor.:(. had er gewoon ff niet aangedacht dat dat allemaal via scootertuning.net geregeld word. Aangezien ik daar zowat nooit kom.. En ik altijd met autocontests mee deed, die via scooterFORUM gingen...
 
post die van jouw eens hier dan...
er zal heust wel een reden zijn waarom die van jouw niet mee kon doen... ;)
tjah niet iedereen kan evengoed photoshoppen dus geef alsnog die mensen een kans ipv af te kraken... :rolleyes:
 
Ben begonne aan het T-shirt, leuke contest!!!
Erg benieuwd waar jullie mee komen, zeer veel mogelijkheden denk ik.
 
Ja, je zal vast wel een reden hebben, ook omdat de desig t-shirt contest niet meer word ge-update ;) Maar het is maybe handig als je even iets van je laat horen. :)
 
Slidon said:
wannneer komt de poll voor de T-shirts ??

Eerst maar is wat ontvangen van contest 8 :p. Komt hierna btw nog een contest of wordt er mee gestopt??

Jou ontwerpje ziet er wel tof uit btw. Slidon :p
 
ik had bij de phantom wedstrijd een supervette. echt mooi. vond ik zelf. maar avond van te voren crashte mijn pc :(. dus niet kunne opsture. helaas

k hoop dat er nog een contest komt, en niet met zo'n dom t-shirt. gewoon een scoot
 
Razma said:
is nu onderweg hoor :)

Een maand geleden zei je dit :rolleyes:, Maarja alleen slidon heeft geloof ik wat ontvangen :p. Maar is niet meer belangrijk hoor :).

Ik doe een volgende contest wel weer mee en dan zie ik het vanzelf wel.
 
Wacht ff af ofzo, (Razma) Inne heeft het druk zat nog met lelystad. Komt vanzelf wel als Inne wat meer tijd heeft hiervoor ;)
 
Back
Top