Scooter/brommercross topic

Hmm ik heb nog 1 zuiger te gaan voor mijn evo dood is, en als ik toch een nieuw blokje ga bouwen voor volgend jaar kunnen we mijn zipje wel ombouwen tot een crosser8P
Nah, mijn wallaroo zou beter zijn geweest, vooral nu ik zie dat je eindelijk pvl's voor hebt ontworpen:*
Wie weet ga ik nog ooit iets anders doen dan sprinten, maar daarvoor moet mijn thuissituatie eerst veranderen (ruimtegebrek, en wil mijn sprinter niet inruilen voor iets anders).
 
Met het oog op de maiscrossen in Handel, Boekel, Odiliapeel en Volkel van November 2009:

Sponsoring scootercross:

Bij afname van 2 banden ( om een scooter te bouwen ) krijg je bij Twins Scooterservice een extra korting op deze banden.

Voor 2 banden in de maat 120/90-10 betaal je slechts € 39,90

Dan kan je nog eens voor weinig plezier hebben :p
 
Heb me er de laatste tijd eens in verdiept.
Er is veel mogelijk.
Waarschijnlijk voor volgend jaar een schakel in elkaar zetten:)
 
zal daar ook wel eens kijken maar doelde meer op scooters.. hier in de achterhoek komen steeds minder snelle scooters. wel jammer maar dat geeft ons natuurlijk wel meer de gelegenheid om hoger te eindigen :winner:

we willen dit jaar proberen elke cross mee te rijden. heeft trouwens iemand iets van een agenda over de crossen in Brabant en omstreken?
 
Attentie bromfietscrossers, enkele dagen geleden heb ik een berichtje gekregen van de organisatie van het NK Bromfietscross over het seizoen 2010.

Beste Bromfietspiloten,



2009 werd gekenmerkt door de start van het NK wedstrijden voor bromfietsen.

Hier uit vloeiden kampioenen in diverse klassen ( 78 deelnemers – verdeeld over 4 klassen ). Het afgelopen seizoen was een proef jaar. Met vijf wedstrijden verdeeld door Nederland op prachtige circuits waar volop strijd werd geleverd. In het nieuwe seizoen willen we dit graag uitbreiden met enkele toevoegingen i.s.m. de DTS.

Die ook in 2010 graag verder willen met de bromfietsklassen.

Zodra alle data’s bekend zijn van de meer uren crossen kunnen we hier aan gaan werken zodat er geen 2 wedstrijden per weekend samen vallen.(Volgende week meer nieuws hierover)

Om het NK 2010 voor bromfietsen (INDIVIDUEEL) nog mooier te laten verlopen.



Voor vragen, ideeën en suggesties stuur een e-mail naar : m.putten12@chello.nl





Heeft interesse in het NK bromfietscross 2010 (INDIVIDUEEL) : Ja / Nee ?

Naam : …………………………………………………………………………

Klasse : …………………………………………………………………………


Dus heb je interesse om mee te doen of heb je goede ideën/suggesties, stuur een mailtje naar de organisatie.

MvG, Mechanic.

Misschien mensen hier die dat interessant vinden ? Moet maar eens een kijkje nemen op www.bx-forum.nl daar vind je alle informatie over de brommercrossen in nederland :)
 
ja klopt de jongens van bx zijn met wat nieuws bezig voor het nl kampioenschap brommercross. afgelopen jaar was het alleen met manches nu willen ze ook de uurs crossen erbij betrekken.

wij rijden zelf alleen de uurs crossen :)
 
Back
Top