Scoot bloopers #2

Net boodschappen doen en vol enthousiasme scooter van t slot afhalen en sleutels aan t slot in buddy doen en die dicht gooien. Heel mn scooter rook naar de melk , 4 kilometer terug lopen want mn reserve sleutel lag , inderdaad in mn buddy.
Na een geweldige aanwinst weer vol enthousiasme de sleutels in de buddy gooien en die dicht doen.
Weg willen rijden met remschijfslot erop.
Weg willen rijden met ketting slot aan achter wiel , nee k kwam niet ver.
Drie uur kicken in de zeikregen , zit mn bougiedop er niet op. De brandweer die bij t tankstation stond kwam mij serieus helpen omdat ik zo zielig was :']
Zijstandaard er verkeerd op monteren , terug naar de dealer rijden 'hij past niet' om vervolgens te horen dat hij andersom moest.
 
Net boodschappen doen en vol enthousiasme scooter van t slot afhalen en sleutels aan t slot in buddy doen en die dicht gooien. Heel mn scooter rook naar de melk , 4 kilometer terug lopen want mn reserve sleutel lag , inderdaad in mn buddy.
Na een geweldige aanwinst weer vol enthousiasme de sleutels in de buddy gooien en die dicht doen.
Weg willen rijden met remschijfslot erop.
Weg willen rijden met ketting slot aan achter wiel , nee k kwam niet ver.
Drie uur kicken in de zeikregen , zit mn bougiedop er niet op. De brandweer die bij t tankstation stond kwam mij serieus helpen omdat ik zo zielig was :']
Zijstandaard er verkeerd op monteren , terug naar de dealer rijden 'hij past niet' om vervolgens te horen dat hij andersom moest.
Dat had ik ook met zo`n Buzetti ding, bleek dat die bovenop moest ipv onderop:L
 
Ja , alsof diegene nog reageert...

nee, maar daar gaat het toch niet om ;)

@ Anne:

nee ik was het niet, was een of andere sjakko van school die ermee naar de dealer is gelopen en dus 40 euro heeft betaald om een nieuwe band erop te laten zetten. :p
 
Even een leuk kickje:W

Net voor school:p

Zo'n mocro met een 70cc runner kreeg hem niet gestart, kickt met volgas en parkeerd z'n runner zo ff vol tegen de muur:D:D!
 
paar weken terug moest ik een stukje met iemand achterop
hoor ik ineens een KUTgeluid dacht ze dat mn kickstarter een voetje was waarop ze kon leunen met haar voet :/
 
Gashendel helemaal open laten staan , was helemaal trots op mn nieuwe kappen en uitlaat , reed mn rox na 1 x kicken zonder mij weg.
 
paar weken terug moest ik een stukje met iemand achterop
hoor ik ineens een KUTgeluid dacht ze dat mn kickstarter een voetje was waarop ze kon leunen met haar voet :/

Hahaha :D
Zie het zo voor me.

Moet altijd weer even gniffelen als ik denk aan mensen die keihard moeten niezen met een dichte helm :D
 
Goede vriendin van me zat te praten met haar passagier en keek steeds naar achteren. Reed ze de bossen in omdat ze ff niet oplette. Niet gezien maar ze vroeg waar ze nieuwe kappen kon kopen. En toen hoorde ik dat.

dit had ik laatst zelf nog,
bezopen met de vespa terug komen van het opstap gaan en de hele tijd naar achter kijken om te praten met en vriend van me die achterop zat,
en dan rij je opeens de bosjes in.

2 weke met een open knie rondgelopen 8P
 
een keer savonds aan het sleutelen geweest aan m'n sr. Volgende ochtend naar school op de scooter:

kwam er halverwege achter dat ik een nieuw soort achterspatbord had in plaats van een underseat

had m wel opgehangen maar geen schroefjes erin gedraaid om m vast te zetten...
 
Last edited:
Back
Top