Schuurvondst

Martini

Scootaholic
image.jpg image.jpg image.jpg Toen ik bet wat piaggio onderdelen ging halen in apeldoorn, zag ik ineens wat bekend bij de verkoper in de garage staan.
Hij had de kappen los gekocht.
3e eigenaar Zo zie je maar dat sommige dingen toch nog goed terecht zijn gekomen
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Het was even nadenken, maar nu wist ik het weer. De ex scooter van @cozmo . De beruchte koopmans shell SR :) Gaat de huidige eigenaar er nog wat mee doen?
 
Ha, leuk om te zien dat de kappenset nog steeds bestaat en in goede staat is (van wat je op de foto kan zien). Af en toe begint het wel te jeuken om weer een project op te starten, maar tegenwoordig kan je niet meer vrolijk rondrijden op een opgevoerde scooter (in Haarlem in ieder geval niet).
 
De kappenset zat de originele lak nog op.. Beetje dof omdat ie een tijdje niet gepoetst was..
Je kreeg de complimenten voor je freezwerk


Tja en wat projecten betreft... Hier begon het ook te kriebelen

Hier in almelo/hengelo kun je ook niet fatsoenlijk rijden overdags.. Na 22:00 is het beste.. Heb er ook geen kenteken op zitten.. Tegenwoordig echt hobby.. Geen dagelijks vervoer meer..
 
Voor mij was het altijd mijn dagelijks vervoer scooter met MHR 70cc speed setup. Elke dag ermee naar school en in de zomer naar het strand. Die goede oude tijden... Als ik een scooter project begin wil ik er ook gewoon mee op de weg kunnen rijden, dat weerhoud mij er dan ook van om een nieuw project te beginnen.

Nu hobby ik mijn eigen meubels en interieurproducten in elkaar om maar wat te bouwen. Een aantal voorbeelden zijn te zien op www.vincenttenhackenblog.com
 
Back
Top