Aangeboden Schuuropruiming: Jog, JS, PVL, HGS, 2fast4race Sprintspul.

Status
Not open for further replies.

Ruud H.

Well-Known Member
Hallo,

Aangezien het een beetje vol word in mijn garage, zet ik wat spul te koop wat ik niet meer gebruik. Ben altijd netjes met deze spullen omgegaan.
Het gaat hierbij om de volgende spullen: http://www.mijnalbum.nl/Album=K6HVOLTE

JS Draaibaar spruitstuk + adaptor 2009

Een net setje wat bij mij altijd goed gewerkt, en netjes gepresteerd heeft. Icm dit hiermee 23,5 sae behaald dus gewoon goed spul!

2fast4race 70 uitlaat

Een hele mooie pijp die voor heel wat koppel en vermogen zorgt! Gewoon compleet.

PVL Digitaal

De digitale versie van PVL voor als je net wat weer uit je blok wilt halen. Met stage 6 grondplaat. Helaas ontbreekt een cdi. Deze zijn los verkrijgbaar. Voor de rest gewoon een goed functioneerende rotor.

HGS flens

Dit is een flens die geschikt is voor een Yasuni C21 of C30. Het voordeel aan deze flens tegenover de orginele is dat deze flens doormiddel van vitonringen de uitlaat volledig afsluit. Dit geeft al snel een vermogenwinst van 0,5-1 pk!

Malossi E13 filter

Filter is meer zeer weinig gebruikt geworden (paar bankruns). Dus gewoon nog netjes. Helaas is het schuim een keer los gelaten. (bekend probleem bij de malossi filters) Deze is gewoon weer opnieuw vast geplakt en hangt goed vast.

Std. secundaire vertanding

Vertanding is gewoon nog netjes.

Yamaha Jog frame

Het frame is verlicht voor sprintgebruik. Is al goed licht, maar kan links en rechts nog wat op gewonnen worden. Frame heeft wel spuitbeurtje nodig. Evt icm subframe

Yamaha Jog subframe

Een net en recht subframe. Vorig jaar nieuw aangeschaft en metallic zwart gespoten. Incl. alu dop. wat er voor zorgt dat het subframe "vast staat". Door deze dop scharniert het subframe niet meer als je gas geeft, waardoor je sneller vertrekt vanuit startpositie.
Subframe heeft spuitbeurtje nodig.

Alu achterstaaf 25cm

Een hele nette en lichte achterstaaf, gemaakt door Jordi hier op het forum. Gewoon degelijk spul!

Alu achterstaaf 22,5cm

Lichte achterstaaf, zeer geschikt voor bv scooterspecialframes.

Yamaha Jog Zadelbak

Verlichte zadelbak voor Jog.

Custom Jog voorkap

De oude voorkap van Martin Kossen. Heeft wel wat werk nodig maar voor de rest hele mooie kap!

Voorconsole Jog

Heeft werk nodig.

Voor foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=K6HVOLTE

PM maar als er iets voor je bij zit. Prijs komen we wel uit. Verzendkosten zijn voor de koper.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top