Schakelen

heb ik ook aan zitten denken, setje crossbanden erbij kopen.
ga als me brommer weer rijd ook keertje over de crossbaan hier in de buurt:p
en ik ga een grote schans achtig iets zoeken om te springen, het over drempels springen heb k nu wel gehad, ik wil het grootser aanpakken:D
 
ach...
als t kapot gaat maak ik het wel weer. crossen kan best en springe tjah ik ga niet gelijk voor de volle 10 meter vliegen maar gewoon voorzichtig 1e keer en dan beetje opbouwen kijke hoe hard je moet rijden hoe verje komt en hoe hard je land enzo:)
 
jah ok :p maar t moet wel klein btje heel blijven he :p zon sm kan wel wat meer hebben dan scooter... k wil eigeluk liever sm hebben :p maarja moet k eerst die rox verkopen... teveel moeite :D

vandaag bij me ma's werk... is iemand die zen rs125 verkoopt met 3500 km...
ding is vet mooi, compleet gepolijst frame + achterbrug etc...
denk dat ik daar maar voor ga sparen... wel leuk om mee te beginnen :)

en ja ik weet dat ze redelijk snel kapot lopen :rolleyes: maarja je moet t ook wel btje met liefde behandelen, dus goed warm rijden en niet te lang volgas denks :p

edit: 2e gedeelte is beter voor motor topic denks :p :+
 
crazybond700 said:
Mja het is meer gras en hard zand etc. Weggetjes zoals dit

[Ir]http://i2.tinypic.com/xpdanl.jpg[/Ir]


Zijn geniaal om te combineren met het normale weg werk. En dan is het ook leuk om niet te veel grip te hebben.


leuk pad voor mijn crosser ,minder leuk voor het pad :p
 
Hoe meer ik aan een rs sleutel, des te meer ik een hekel krijg aan italianen(of de vorige eigenaren) zit nu met achtertandwiel met 1 dolle bout. Andere 4 waren er zo uit, maar die laatste was al zo dol as wat. En toen zag ik de bui al hangen. Slim om er een moer op te lassen?


Zie mijn logee:
[ir]http://i3.tinypic.com/zn0vvs.jpg[/ir]
 
Last edited:
dat ligt niet aan de brommer zelf iig...

de vorige eigenaar is de schuldige :p heb het nog nooiy meegemaakt bij RS btw..
 
melf #50 said:
dat ligt niet aan de brommer zelf iig...

de vorige eigenaar is de schuldige :p heb het nog nooiy meegemaakt bij RS btw..

Weet ik ook wel:* Zei ik ook al geloof ik:p maja is wel leuk, denk je jeeeh+ralf+ alles binnen eindelijk eens doorwerken. Kom je weer met zoiets:mad:
 
dat haat ik zo he, mensen die nooit de moeite nemen om hun brommer te onderhouden, imbusjes die rond zijn, schroefdraden die gaar zijn bouten die vastgeroest zitten enz.
wat is nou de moeite om het gewoon netjes te houden, de goede maat imbussleutel te pakken enz enz
 
ja zeker,
ik draai voor elke bout die ik er uit haal een nieuwe RVS bout erin, tenzij ik m al vervangen heb een keer en hij nog goed is.
 
Back
Top