sbo twello

Blij dat er nog een sprint is anders had lemerenveld me laatste geweest aangezien ik Lisse niet kan.
Hoop weer een beker mee te pakken:winner:
 
ga gvd verder met bitchen in het slapgeouwehoer topic maar ga niet dit topic verzieken..
ik heb er iig weer zin in, men lachgasfles zit weer vol en grotere sproeiers gaan erin dus hopelijk op naar de 6.2
 
Last edited:
Super mooie wedstrijd was het, bedankt iedereen, en hopelijk tot volgend jaar met weer zulke tijden (en klappende banden)
 
Wat een vette dag!
Ongelofelijke tijden zijn er gereden vandaag.

Henk en heiko proficiat met jullie 5.59 haha! Dwaaaaazee

Diederik en mossaab, jullie ook met een 6.39 zonder reactie in de 70a !

Mijn dag bestond uit:

15x rood
6x groen
Wheellies
Salto's
en een eerste plaats!

Mooie locatie was het trouwens :)
 
Door die die ongelooflijke dood of de gladiolen run van Heiko is de rest natuurlijk peanuts, maar het is eindelijk gelukt, als eerste zonder NOS onder de 6, 2x zelfs :winner:
 
Last edited:
Was de baan 10 meter korter ofzo:p?

Baan had heel veel grip, daarnaast was het weer wel aardig gunstig, dus blokjes liepen allemaal lekker. De tijd van Heiko blijft nog wel een tijd staan heb ik het idee, was echt een wereldrun. Super reactie, snel van de plek, heel snel op de NOS en eigenlijk geen wielspin. Persoonlijk niet gedacht dat het zo hard zou kunnen gaan.
 
Baan had heel veel grip, daarnaast was het weer wel aardig gunstig, dus blokjes liepen allemaal lekker. De tijd van Heiko blijft nog wel een tijd staan heb ik het idee, was echt een wereldrun. Super reactie, snel van de plek, heel snel op de NOS en eigenlijk geen wielspin. Persoonlijk niet gedacht dat het zo hard zou kunnen gaan.

Waar ik wel benieuwd naar ben, is Heiko zijn reactie na die run haha

En wat voor tijd onder de 6 hadden jullie?
 
Bij ons ging het de hele dag wel goed en in de finales gewoon in 1 keer kut en gelijk 7e geworden.

Begonnen de dag met een 7,280, normaal de tijd waarmee we een dag mee eindigen.
Beetje met rollen lopen kutten en de verzwaaringsplaat eraf gehaald deden we een run 7,19x met 0,10 reactie.

Ik dacht doe nog maar een run, reden we weer 7,19 maar nu met 0,16 reactie. Er zat een 7,03 in dus.

Toen laten afkoelen en wachten voor de finales. We dachten extra koud starten in de finales voor dat net beetje meer wat ons heeft genaaid. Ding was te koud en daarom de langzaamste tijd gereden van de dag een 7,44.

Snelste tijd van het seizoen gereden (7,14) en dan zo eindigen, op lisse maar een beker pakken!

Tot volgende week!!!!!
 
Back
Top