SBO Sprints - Slap geouwehoer topic #3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

hier bij me werk is 1,5 uur geleden een vrachtwagen gekanteld bij de afrit, door de vangrail en op de oprit terecht gekomen. Duurde gewoon een dik kwartier voor de 1e motoragent der was...

Straks moeten ze waarschijnlijk de afrit ook afsluiten want de hijskraan kan nergens anders staan, word dus weer lekker file :+
 
file met dit weer is het mooiste wat je mee kan maken :D

wie heeft er nog een zip frame voor mij? Mijne heeft het NK zipframe werpen niet overleefd :W
 
Nieuw krukkerd onderweg dus opbouwen kan dan verder gaan van de week.
misschien ben ik op zaterdag ook op meppel aanwezig om dan te oefenen en te wennen aan de sprints.
Misschien ook vooraf stellen mja dat zie ik nog wel.
Alleen ik baal zo ontzettend van die andere as serieusss en dat mag iedereen best weten en ik laat het er niet bij zitten.
 
Nieuw krukkerd onderweg dus opbouwen kan dan verder gaan van de week.
misschien ben ik op zaterdag ook op meppel aanwezig om dan te oefenen en te wennen aan de sprints.
Misschien ook vooraf stellen mja dat zie ik nog wel.
Alleen ik baal zo ontzettend van die andere as serieusss en dat mag iedereen best weten en ik laat het er niet bij zitten.

wat is er gebeurd danmet je andere as?
 
Ik verwijs het ff naar U&A, daar staat het hele verhaal.. maar het komt erop neer dat:

ik een kromme krukas aangeleverd heb gekregen en er geen oplossing schijnt te komen van de persoon waar ik hem van gekocht heb.
Wat me zeer teleursteld.
Het gaat immers om een bedrag van 180,- zndr ook maar iets aan gehad te hebben.
 
Ah minder Rene, echt een hekel aan zulk type verkopers


Sterker nog de krukas is helemaal krom niet alleen het deel waar je de moer op aandraaid.
KROM gekocht dus, woensdag kijken we even wat pcies de afwijking is.
Heb net Twan gesproken namelijk.
Dit kan niet door vallen gekomen zijn, hier zit gewoon meer achter.

Maar het blijft zijn woord tegen de mijne maar ik probeer hem wel te richten samen met Twan.
 
Last edited:
Vandaag ook weer geklust, en geprobeert een oplossing te vinden voor die verneukte remleiding, maar helaas heb ik deze niet, had geprobeert een banjo van een oude remleiding af te halen en deze dan erop te zetten, maar dit werkte gewoon niet, dus er zit niks anders op dan een nieuwe leiding te fixen, maar het probleem dan weer is dat ik blauwe stalen leidingen heb, en denk niet dat die echt veel voorkomend zijn :p.. iemand die weet hoeveel een nieuwe rembanjo kost en hoe je deze monteerd?
 
heb je er nu zelf 'klemmende' banjo's op of waren het geperste ?

mijn vriendje gideon had een cado voor me +ralf+ :winner: :love: :# -:-
Een zwarte buddy met buddy bak voor kymco :winner:

:rolleyes: alleen gideon kennende zit er nu weer iemand te huilen thuis :| :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top