SBO Sprints - Algemeen vragen topic...

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Wanneer je jezelf inschrijft, mag je dan ook in 2 klasses deelnemen?

Zoja, moet je dan ook 2 keer het inschrijf geld betalen?
 
Aangezien dit denk het juiste topic is . Post ik me vraag hier maar even:

Sorry als het al voorbij is gekomen. Maar de mensen die dit jaar mee hebben gedaan aan jubbega damwoude genemuiden etc. Dat gaat dit jaar allemaal onder SBO vallen.

Inschrijvingen zoals afgelopen jaar en de sprints/meetings zelf is er niet meer bij zegmaar?
Dit word gewoon SBO dan? Dus je moet dus Echt officieel inschrijven zoals in de regelementen staat. Anders kun je gewoon niet meer sprinten. Of zit ik er weer helemaal naast?
 
Ferreltje said:
kan je je eige ook toevalig inscrijven @ speelmans?

wordt volgende week bekend, even dit weekend afwachten.

ivm een groot aantal overige vragen, even geduld tot Candyman alles voor jullie opzoekt/beantwoord/uitwerkt 8)
 
er staat in het reglement van de 70cc scooterklasse dat het frame gehomologeerd moet zijn, mag je dan wel je voorvork verlagen/inkorten ?
 
Razma said:
totaal 400 (sprints/races)

En is dit inclusief de daginschrijvingen @ de sprints?

Want de sprints hebben natuurlijk ook een maximum aan inschrijvingen, maar als jij volgend seizoen de laatste sprint nog mee wilt rijden, maar de SBO zorgt er al voro dat de sprintcompetitie volzit?

Dan word je haast verplicht om je een heel seizoen in te schrijven voor 1 sprint event
 
ik lees dat het blok van het originele model moet zijn ... betekend dat dat je bv niet in de automaten klasse mag overstappen van zuigergestuurde inlaat naar membraan inlaat ?
 
Joene. said:
En is dit inclusief de daginschrijvingen @ de sprints?

Want de sprints hebben natuurlijk ook een maximum aan inschrijvingen, maar als jij volgend seizoen de laatste sprint nog mee wilt rijden, maar de SBO zorgt er al voro dat de sprintcompetitie volzit?

Dan word je haast verplicht om je een heel seizoen in te schrijven voor 1 sprint event


hou je er wel ff rekening mee dat bv ribbens (genemuide/jubbega/damwoude) op 1 sprint dag zijn handjes al vol heeft aan 240 man(deelnemers) dan kan je cker niet gaan verwachten dat bv SBO de deelname aan sprints vrij gaat laten......

(als voorbeeld :) )
 
op een sprintdag kunnen 300 rijders deelnemen in totaal.
Alleen zullen niet alle rijders met een volledige jaarinschrijving het deelnemersveld volledig gaan vullen. Op elke sprint zullen dus hoogstwaarschijnlijk gewoon ook daginschrijvingen mogelijk zijn.
 
Bart@Sp said:
hou je er wel ff rekening mee dat bv ribbens (genemuide/jubbega/damwoude) op 1 sprint dag zijn handjes al vol heeft aan 240 man(deelnemers) dan kan je cker niet gaan verwachten dat bv SBO de deelname aan sprints vrij gaat laten......

(als voorbeeld :) )

dat weet ik.. ben er al het hele seizoen bijna overal bij.. maar ik zie mijn vraag nog wel graag beantwoord


edit:

lees net post van Razma.

mooi om te lezen, zo houd je het sprinten ook nog gewoon open voor mensen die niet @ fora zitten etc.
 
Bart@Sp said:
hou je er wel ff rekening mee dat bv ribbens (genemuide/jubbega/damwoude) op 1 sprint dag zijn handjes al vol heeft aan 240 man(deelnemers) dan kan je cker niet gaan verwachten dat bv SBO de deelname aan sprints vrij gaat laten......

(als voorbeeld :) )

ik denk niet dat SBO met het Ribbens tijdsmeting kan gaan werken. Te omslachtig en idd te weinig deelnemers
 
Razma said:
ik denk niet dat SBO met het Ribbens tijdsmeting kan gaan werken. Te omslachtig en idd te weinig deelnemers




daar ging het mij al nie eens om :p maar gewoon over het aantal deelnemers aan een sprint evenement, aangezien lely chaos (extreem i know :rolleyes: ) dat mensen 4+ uur moeten wachten om in te schrijven bijvoorbeeld, dat lijkt me nie echt bevordelijk voor de komende evenementen :)


ribbens was meer een goed voorbeeld :)
 
gaan de lichten van de kerstboom ala ribbens of : geel, geel, geel :groen ? (ff stom uitgelegd, maar iedereen snapt me wel denk ik :p )

vraag ik aangezien het makkelijk was aan te passen geloof ik... + de meeste mensen (oa ik ;) ) vinden 3 gele lichten tegelijk (ala ribbens) relaxeder
 
Bart@Sp said:
dat mensen 4+ uur moeten wachten om in te schrijven bijvoorbeeld

voor de sprintcompetitie is dat heel anders, je hoeft alleen je inschrijving te bevestigen (als je startbewijs hebt) dus geen papieren allemaal invullen, verzekeringen enzo. (saarom schrijf je je juist voor een jaar in op voorhand)
 
was ook een extreem voorbeeldje inne, t gaat meer over het comprimeren van het aantal deelnemers per evenement. voor de rest, snap ik wat je bedoeld:)

welke sprintevenementen komen uit onder de SBO vroeg ik me eigelijk af?
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top