SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #38

Status
Not open for further replies.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=7bN2r3PzuGg"]YouTube- Fat Woman on a scooter( Born to be wild)[/ame]

70W(alvis)
 
lijkt me een goed idee.
die mac van gister kun je best de hele week van profiteren:p.
ik zal van de week ff testen of die gasnaald het goed doet.
Xx.
 
hierbij het verzoek:


wie heeft er geklaagd bij de sbo over de beplating van de aerox waar ik de bestuurder van ben
ik hoop dat diegene zo mannelijk is om er gewoon vooruit te komen en het te vertellen
graag hoor ik het van je

mvg.
 
hierbij het verzoek:


wie heeft er geklaagd bij de sbo over de beplating van de aerox waar ik de bestuurder van ben
ik hoop dat diegene zo mannelijk is om er gewoon vooruit te komen en het te vertellen
graag hoor ik het van je

mvg.
IK:D
Ik vind het gewoon niet kunnen,dat jij zo hard gaat op een aerox,daar word ik jaloers van,dus ben ik gaan klagen over jou beplating, zo dun als papier mache,half van vloeistof(overspoeld met rubberachtige zooi van de sloop).

PS. ik vond ook dat je de stuurkappen en de kilometerteller erop moet plaatsen,niet te vergeten de BCD underseat en de Z-Kappen van STR8.

Groetjes Sjraar van frietkroaaam.
 
Ik heb Exact hetzelfde gehad na ettenleur;)

Ik ben het ook niet te weten gekomen en dat zal denk ik ook niet gebeuren, als diegene toch mans genoeg is kan het ook gerust via PM incl argumentatie:)
 
was een serieuze vraag
ga lekker aan je kleuterjuf irriteren
HAP

had ik nog maar een kleuterjuf;)

Denk je nou echt dat de gene die dat gemeld heeft,de ballen heeft om dat hier int openbaar te zette van ja ik was,je weet tog hoe dat wereldje ineen zit daar,1grote vriendengroep,en als jij daar niet bijhoort dan ben je gewoon het haasje,het blijkt dus weer dat een aantal mensen het niet kunne hebben dat jij mooie tijden rijd,en daarmee mischien wel hun 1e of 2e of 3e plek mee weg kan vegen,dusjaa dan gaan ze er alles aan doen om jou een DQ te bezorgen
 
waar moet ik het dan posten:p

heb het iig al gemaild naar sbo maar toch.
snap er geen donder van
sinds wedstrijd 1 zo gereden(gevraagd of dit oke was)
dit was goed maar mocht niks meer van af
dit hebben we ook niet gedaan
stomme donders:p


edit @ritch

kleuterjuffen zijn geil
dat terzijde.

ja ik rij aardige tijden maar toch hoop ik dat diegene het zegt dat hij het heeft aangegeven
als er niemand is die dit heeft gedaan maar de tc van sbo neemt verantwoording op zich ga ik hun ermee lastigvallen als ze dat maar weten..
 
Voordat je gaat relschoppen zou ik gewoon even de communicatie vanuit de SBO afwachten, ik weet niet precies hoe en wat maar als je goede reden hebt om wel reglementair te zijn komt dat wel goed dan denk ik :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top