SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #32

Status
Not open for further replies.
maar wijzig ff van scooterspecial naar scooter 70b want ze hebben nog van vorig jaar dat je ingeschreven staat in scooterspecial..
 
ja die sr waar je op gaat rijden is echt faking laag en bruut dat blok ziet er ook nice uit ik zag hem 2 weken geleden liggenen vande week hoorde ik dat hij goed hard ging:D

die 1e plek gaat je wel lukken
 
Ik kijk zowieso geen TMF meer met al die muziek van tegenwoordig met die stemvervorming, het is ook voor het niveau 13-18 imo
 
amisch
:p
die a moet niet achter je naam maar voor je naam:p
met je wat is een tv:p
Ik ben niet tegen het bezit van TV, ik weet slechts niet wat dat is, dat maakt mij dus nog geen amish

Ik kijk zowieso geen TMF meer met al die muziek van tegenwoordig met die stemvervorming, het is ook voor het niveau 13-18 imo
Geen last van midlife-crisis nog? dat jij geneigd voelt om juist wel TMF te kijken om je weer 13-18 te voelen?
 
Ik ben niet tegen het bezit van TV, ik weet slechts niet wat dat is, dat maakt mij dus nog geen amish


Geen last van midlife-crisis nog? dat jij geneigd voelt om juist wel TMF te kijken om je weer 13-18 te voelen?

ik zap er alleen overheen om de reden die ik net genoemd heb, wat ze tegenwoordig draaien is ook mijn muziek niet;)
 
Quote:
Originally Posted by Jerry #62
jij gaat iedereen er uit rijden in die klasse mart! elke wedstrijd 1e net zo als vorig jaar..

:X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top